استودیوی تیم لهستانی Bloob در طول سال ششم عملکرد استثنایی را به جای گذاشت. سود خالص این استودیو در مقایسه با سال گذشته 5 ٪ افزایش یافته است که بیشتر آنها به موفقیت Silent Hill 2 برمی گردد.

Remick یک آغاز قدرتمند از Silent Hill 2 برای راه اندازی مجدد این حق رای دادن بود. استودیوهای این تیم قبلاً زمان سختی را پشت سر گذاشته بودند ، اما سرانجام روی ژانر وحشت متمرکز شد و جای خود را در این سبک تثبیت کرد.
براساس گزارشی که برای تمرین 2 منتشر شده است ، استودیوهای زغال اخته رشد قابل توجهی در سود خالص را تجربه کرده اند. سود استودیو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 ٪ افزایش یافته است. این موفقیت تجاری برای Blueberry Tim و Konami آینده ای درخشان را برای ادامه مسیر حق رای دادن Silent Hill نشان می دهد.
زغال اخته این تیم در سال مالی گذشته 1.5 میلیون دلار درآمد و 1.2 میلیون دلار ثبت کرده است. موفقیت قابل توجهی در این استودیو به فروش مهم Silent Hill 2 Silent اعطا می شود. این آثار تنها شش ماه دو میلیون نسخه ثبت کرده است. موفقیت این بازی نه تنها برای زغال اخته تیم ، بلکه برای کونامی نیز سودآور بود ، زیرا ارزش بازار شرکت در سال گذشته 5 ٪ افزایش یافته است.
استودیوی لهستانی ، با یک سال موفق ، اکنون روی Cronos: The New Dawn تمرکز دارد. این آب و هوای آخرالزمانی دارد و در دهه 1980 به آنها گفته شد که با عناصر ترسناک شبیه به Hill 2 Silent طراحی شده است ، اما این بار دشمنان خارجی حضور خواهند داشت.
موفقیت Silent Hill 2 منجر به همکاری طولانی مدت بین تیم زغال اخته و کونامی شد. این استودیو در حال حاضر روی چندین پروژه مختلف کار می کند ، که ممکن است شامل نسخه های جدید سری Silent Hill باشد.
موفقیت تیم زغال اخته نیز توجه Netflix را به خود جلب کرده است و توسعه یک پروژه جدید با نام این پروژه به استودیو واگذار شده است. به نظر می رسد این استودیو در سالهای آینده با یک لیست شلوغ از پروژه های مختلف ، دوره ای شلوغ دارد.