با وجود زمان فعالیت بیشتر (به عنوان یک حق رای دادن) نسبت به بسیاری از بازی های محبوب ورزشی الکترونیکی ، Call of Duty همیشه در جدول جهانی عناوین مورد اختلاف قرار گرفته است.

در داده های تازه منتشر شده از Abios و Kambi در Global Espors Parit Monitor ، مشخص شد که Call of Duty در یک زمینه حیاتی پیشرفت می کند. Global Esports Boting Monitor Sharpr ، ترکیب داده ها و ایده های ABIOS و KAMBI ، تصویری واضح از وضعیت ورزش های الکترونیکی پاریس ارائه می دهد.
این داده ها نشان داده اند که حجم پاریس در Call of Duty در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است ، از 4.3 ٪ تا 4.3 ٪ از کل حجم ورزش های الکترونیکی در سراسر جهان. یکی از آمارهای قابل توجه این بود که در آمریکای شمالی ، Call of Duty اکنون سومین بازی محبوب در بازی E-Sports پاریس است.

در آمریکای شمالی 4.3 ٪ از کل شرط بندی ها در نیمه اول به Call of Duty اختصاص داده شده است. این حق رای دادن از Valiant فراتر رفت که 1.5 ٪ از سهم بازار آمریکای شمالی را نشان می داد. League of Legends با سهم باورنکردنی و باورنکردنی 1.5 ٪ از بازار حکومت می کرد.
انتشارات Sharpr توضیحی ارائه داد که نشان می دهد چرا و چگونه Call of Duty موفق شده است:
شرط بندی در Call of Duty انحصاری در آمریکای شمالی است: این عنوان سهم 2.5 ٪ از کل شرط بندی ها را در نیمه اول داشت ، در حالی که در مناطق دیگر ، کمتر از 2 ٪ بود.
این مدل مستقر در شهر به CDL مکانی منحصر به فرد در آمریکای شمالی می دهد: اگرچه Call of Duty League با عناوینی مانند CS2 یا League در سراسر جهان رقابت نمی کند ، اما مارک تیم های منطقه ای خود در آمریکای شمالی (جایی که حق رای دادن ها به طور انحصاری در ایالات متحده و کانادا قرار دارند) مزایایی دارند.