اندکی قبل از پایان ویلسون ، مدیرعامل EA ، دلیل عدم وجود اژدها سن را اعلام کرد ، واقعیت نداشتن عناصر متمرکز بر خدمات Veilguard. این اظهارات با واکنش مدیر خلاق و نویسنده ارشد اژدها Age Origins روبرو شد.
![تبلیغ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2024/12/240200.gif)
ویلسون در یک گزارش مالی اخیر گفت که EA گفت که برای فروش بازی های بیشتر و فراتر از مخاطبان اصلی ، آنها مجبور بودند “داستان های با کیفیت” را با “نیازهای بازیکنان جدید” ترکیب کنند. وی این درخواست ها را به عنوان دنیاهای مشترک و “تعامل عمیق تر” توصیف کرد.
اژدها سن حجاب در یک نسخه موفق و موفق موفق شد و توانست در مورد انتقاد و کسانی که آن را زندگی کرده اند ، نظر مثبتی بدست آورد. با این حال ، این بازی مخاطبان بیشتری در بازار فعلی نداشت.
اکنون مایک لیدلاو ، مدیر سابق خلاق Bioware Studios ، به شبکه اجتماعی Bluesky واکنش نشان داد:
گوش دهید ، من یک مدیرعامل خارق العاده نیستم ، اما اگر کسی به من گفت کلید موفقیت یک IP در پخش کننده بازی چند نفره است و من احتمالاً DNA و آنچه را که مردم دوست داشتند استعفا می دهم.
لیدلا یکی از معتبرترین برنامه درسی را در بین مدیران خلاق و بازیکنان صنعت بازی دارد. او داستان Mass Effect را نوشت ، با درو کارپیشین ، سپس به عنوان طراح و نویسنده ارشد ، اژدها Age Origins توسعه یافت. پس از موفقیت Origins ، Leidlau این سریال را مدیریت کرد و دو سوئیت اصلی تولید کرد. وی سرانجام EA را در مرحله پیش تولید نسخه چهارم اژدها عصر ، که سپس با نام رمزی د موریسون شناخته می شود ، ترک کرد. نسخه چهارم اژدها سن بالاخره تبدیل به حجاب شد.
با تکمیل اظهارات لیدلاو ، دیوید گایدر ، نویسنده ارشد سابق Bayorian ، گفت:
فرض کنید شما در مورد بازی ها چیزی نمی دانید ، شما با سایر اعضای شرکت در دفتر بزرگ خود نشسته اید و همه آنها می گویند: “بازی های خدمات زنده درآمد زیادی کسب می کنند!” توصیه من در EA (البته آنها اهمیتی نمی دهند) این است: شما یک IP بسیار محبوب دارید که در اوج خود فروش بسیار خوبی را می دانست. به این اوج فکر کنید ، استودیوهای لاری را (سازنده Baldur's Gate 3) بگیرید. عموم مردم هنوز هم وجود دارند و آنها منتظر هستند.
گیدرز در سال ششم به بیووار پیوست و اولین پروژه بزرگ وی در استودیو ، Baldur's Gate 2 ، به عنوان نویسنده بود. پس از موفقیت بازی ، گیدرز نیز Neverwinter Nights و Star Wars Knights را از جمهوری سابق بازی کرد. وی سپس Origins Age Dragon را به عنوان نویسنده اصلی ایجاد کرد. گیدرز همچنین دو سکانس زیر از بازی ، اژدها سن 2 و Inquisition را نوشته بود. او در سال ششم با لیدلاو با لیدلاو ترک کرد.
![اشوب گرای اشوب گرای](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/187932/1727688061-bpthumb.jpg)
![مهداد مهداد](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/192575/1726267379-bpthumb.jpg)