تیم Stellar Blade می خواست بر روی یک پلتفرم کار کند تا تجربه ای بهینه ارائه دهد و کنسول PS5 این تجربه را ارائه کرد.
Stellar Blade کمتر از سه ماه دیگر برای PS5 عرضه خواهد شد. استودیوی Shift Up برای توسعه این بازی از آثاری مانند Bayonetta و Nier Automata الهام گرفت و یکی از جالب ترین عناوین Hack & Slash را به طور انحصاری برای پلی استیشن ساخت.
توسعه دهندگان اخیراً دلیل انتخاب پلی استیشن 5 را برای انتشار بازی خود فاش کرده اند.Kim Hyung Tae، مدیر Stellar Blade می گوید که پلی استیشن 5 تجربه بهینه تری را ارائه می دهد، چیزی که استودیو به دنبال آن بود.
به گفته کارگردان Stellar Blade، Shift Up میخواست بر روی یک پلتفرم متمرکز شود. با توجه به پلتفرم اصلی پلی استیشن، انجام این انتخاب برای استودیو سخت نبود.
وی در این باره می گوید:
ما می خواستیم یک بازی بسیار کامل را روی یک پلتفرم منتشر کنیم.
این کارگردان همچنین گفت که از کودکی طرفدار پر و پا قرص پلی استیشن بوده است. بازی Stellar Blade در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 می 1403) با قیمت 70 دلار برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.