تعداد بازی های آنلاین رایگان در سالهای اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. تا آنجا که ناشران سعی می کنند موفقیت سایر عناوین رایگان مانند Fortnite ، Apex Legends یا PUBG را تکرار کنند ، اما استودیوی Revanche چنین نخواهد بود.

اگرچه بسیاری ممکن است فکر کنند که بازی های آنلاین این دوره باید برای موفقیت رایگان باشد ، اما توسعه دهنده بازی SIFU نظر متفاوتی دارد. به گفته این شرکت ، بازی ها فقط برای موفقیت “خوب” هستند و عامل قیمت هیچ نقشی در این زمینه ندارد.
در مصاحبه جدید با PC Gamer ، Sloclap Studios در مورد انتشار عنوان جدید خود یعنی REACHATCH صحبت کرد. Return یک مسابقه فوتبال رقابتی برای 4 نفر است که تابستان امسال با قیمت 2 دلار منتشر می شوند.

با مراجعه به قیمت بازی ، مدیر اجرایی انتقام گفت:
من هرگز گزینه رایگان را در نظر نگرفته ام. تنها راه واقعی برای موفقیت در تجارت ، ساخت یک بازی بسیار خوب است.
نظر کارگردان در اینجا معتبر است زیرا قیمت به ندرت موفقیت یک بازی آنلاین را تعیین می کند. بازار AA موفق ترین است ، با عناوینی مانند Helldivers 2 و Palworld ، با وجود این جایزه 2 دلار ، از بیشتر انتشارات AAA فراتر رفته است.