Hido Kojima در اظهارات اخیر در مورد استودیوی تعاملی Sandfall ، توسعه دهنده معروف Clair Dark: Expedition 33 صحبت کرد.

در آستانه آزادی Death Stranding 2: در ساحل در 6 ژوئن ، هیدو کوجیما در بسیاری از مکالمات در مورد این عنوان صحبت کرد. وی در یکی از این مصاحبه ها با وب سایت Dexerto ، علاوه بر صحبت در مورد Kojima Productions ، از علاقه خود به استودیوهای کوچک مانند Clair Obscur: Expedition 33 ، Sandfall Interactive Studios پرده برداری کرد.
او گفت:
آنها فقط 2 نفر و یک سگ در تیم خود دارند. برای من ایده آل است که یک کار ایجاد کنم. فرآیند تولید بازی اکنون بزرگ و پیچیده است. این یک چالش بزرگ در مورد چگونگی ایجاد یک کار عالی با این تعداد افراد در مقیاس کم است.
اگرچه Sandfall Interactive یک استودیوی نسبتاً کوچک است ، اما توسط استودیوهای شرکا در فرآیند ساخت مبهم و واضح پشتیبانی می شود: Expedition 33. احزاب توسعه این نقش تحسین شده ، به ویژه انیمیشن ها ، مدل سازی سه بعدی ، کیفیت QA (QA) و بازیگران ، توسط استودیوهای پشتیبانی انجام شدند.
علاوه بر اندازه تیم توسعه ، Clear Dark: Expedition 33 از زمان آغاز به کار در ماه آوریل موفقیت قابل توجهی داشته است. این عنوان نه تنها از انتقاد و بازیکنان تحسین شد ، بلکه برخی از شخصیت های صنعت بازی نیز پاسخ مثبت دادند. در آخرین مورد ، مدیر CD Projekt Red Communications این کار را بهترین بازی سال را واجد شرایط کرد.
CLEAR MINCURE: Expedition 33 اکنون در PlayStation 2 ، Xbox Series X / S و PCS در دسترس است.

