رئیس استودیوی Larian معتقد است که پروژه های بزرگی مانند GTA 6 و The Witcher 4 می توانند از نظر مقیاس و وسعت، دروازه Baldur's 3 را شکست دهند.
عرضه بازی نقش آفرینی Baldur's Gate 3 در سال گذشته با موفقیت های زیادی همراه بود و توانست با عملکردی تحسین برانگیز به عنوان بهترین بازی سال 2023 انتخاب شود. علاوه بر این، این بازی تنها چند ماه پس از انتشار 15 میلیون نسخه فروخت و به یکی از موفق ترین عناوین سال های اخیر تبدیل شد.
Swen Vincke، مدیر استودیو Larian، اخیراً مصاحبه ای با Gamepression Media انجام داده است. در سال 2023، یکی از سازندگان ادعا کرد که طرفداران نباید از یک بازی نقش آفرینی انتظار محتوا و کیفیت Baldur's Gate 3 را داشته باشند.
Weinke به این موضوع پرداخت و گفت که فکر نمیکند ایجاد استودیو Larian باعث ترس توسعهدهندگان عناوین AAA شود. او همچنین معتقد است که بسیاری از بازی های آینده می توانند از تمام دستاوردهای لاریان پیشی بگیرند.
او به طور خاص به بازی هایی مانند The Witcher 4 و GTA 6 اشاره کرد که هر دو رویکردهای بسیار جاه طلبانه ای در نظر گرفته می شوند.
شما قرار است بازی هایی مانند GTA 6 را ببینید. این بازی نیز بسیار بزرگ و گران خواهد بود. آنها می توانند کاری را که ما انجام می دهیم به حداقل برسانند.
Sven Winke معتقد است که موفقیت Baldur's Gate 3 نباید توسعه دهندگان را بترساند، بلکه آنها را تشویق به ساخت بازی های بهتر کند. استودیو لاریان در حال حاضر مشغول کار بر روی پروژه جدیدی از بازی های نقش آفرینی است.