تیم سازنده: “اگر همه چیز دقیقاً طبق برنامه پیش برود، ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد.”
در رویداد اخیر Xbox Developer Direct، نگاهی دقیقتر به این داشتیم که چگونه RPG آینده Obsidian Entertainment، Avowed، از طریق مکانیکهای دقیق، به انتخاب بازیکن ارزش میدهد. این باعث شد از خود بپرسیم: “نقطه پایان بازی که بر انتخاب تاکید دارد چیست؟” » آیا Avowed چندین پایان خواهد داشت؟
رسانه IGN با صحبت با کارگردان بازی کری پاتل توانست پاسخ این سوال را بیابد. آنجا که بیان می کند:
بله، Avowed چندین پایان خواهد داشت. منظورم این است که این یک بازی Obsidian Entertainment است، و اگر چندین پایان مختلف نداشته باشیم، چگونه خواهیم بود؟
پاتل در این مورد توضیح بیشتری نداد، اما توضیح داد که چگونه انتخاب بازیکن می تواند در بازی بیان شود و بازیکنان چگونه آن را تجربه خواهند کرد. پاتل به IGN گفت:
آنچه بیش از همه مهم است بیان بازیکن و نحوه درک و تفسیر آنها از جهان است. به خصوص در عناوین جهان باز که بازیکنان لزوماً هر واکنش یا تعاملی را نمی بینند.
برخی موارد نیاز به نتایج غیرمنتظره اما معتبر دارند. اگر همه چیز دقیقاً همانطور که باید پیش برود، ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، و در عین حال، لازم نیست هر ماموریتی عواقب آخرالزمانی داشته باشد. برخی از این موارد قطعاً پیامدهای بزرگی برای شخصیتهای شما و دنیای اطراف شما خواهند داشت، اما لازم نیست هر تصمیم و رویدادی را به پایان بازی گره بزنیم.
من فکر می کنم نکته مهم در مورد RPG ها این است که فضای زیادی برای گسترش از نظر لحن، ژانر، دامنه و ماهیت محتوا وجود دارد. بنابراین شما به بازیکنان دنیای بزرگی را پیشنهاد می کنید که در آن می توانند چیزهای مختلف زیادی پیدا کنند. تجربیاتی که به تجربه قهرمان بازی آنها می افزاید.
دیری نمیگذرد که Obsidian Entertainment دقیقاً چه گزینههایی را برای طرفداران در نظر گرفته است، زیرا Avowed اخیراً یک پنجره انتشار در سال 2024 داده است. بازی مورد بحث برای اولین بار در نمایشگاه Xbox 2020 به نمایش درآمد.
نظرت راجع به آن چیست؟ لطفا در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.