Sun Winke ، Larian Studios رئیس و مدیر Baldur’s Gate 3 ، بخشی از نظرات خود را در مورد فناوری اطلاعات مصنوعی تولید کننده در مصاحبه با GameSpot به اشتراک گذاشت.

در حالی که سایر سازندگان بزرگ می ترسند که این فناوری جایگزین انسان شود ، وینک لزوماً این نگرانی را ندارد.
این بدان معنا نیست که وینوک کاملاً مخالف استفاده از هوش مصنوعی و حتی جنرال هوش مصنوعی در توسعه بازی های استودیوی لاری است. او می فهمد که فناوری احتمالاً توسعه دهندگان را سریعتر می کند ، اما او نمی گوید که این رویکرد واقعاً باعث کوتاه تر شدن بازی می شود.
من فکر می کنم که نگاه ساده این است که فکر کنیم (هوش مصنوعی) زمان توسعه را کوتاه می کند. به نظر من ، این یک حقیقت قدیمی است: اگر به یک توسعه دهنده دو ساله بدهید ، او سه سال طول می کشد. همین اتفاق می افتد اگر آنها بتوانند کارها را سریعتر انجام دهند ، آنها کارهای بیشتری انجام می دهند ، آنچه شما در واقع می خواهید.

اما وقتی نوبت به جایگزینی انسان با فناوری عمومی هوش مصنوعی می رسد ، که حتی می تواند قطعات یا بازی های کامل را تولید کند ، Vinku فکر نمی کند که این اتفاق خواهد افتاد. او همچنین فکر نمی کند که ژنراتور همه چیز را برای سازنده انجام دهد.
وینک در مورد آن گفت
من فکر می کنم اگر این کار را انجام دهید ، یک مزیت رقابتی داشته باشید زیرا این همان چیزی است که برای همه در دسترس خواهد بود ، درست است؟
در صورت افزایش سطح اساسی به دلیل در دسترس بودن فناوری هوش مصنوعی برای همه. این یک واقعیت جدید است که در آن هستیم. شما همیشه می خواهید چیزی خاص و فراتر از آن ایجاد کنید. من فکر می کنم اینها اینجا هستند که تیم ها تفاوت را دوست دارند. ما یک تیم بسیار ویژه هستیم. در واقع ، ما موقعیت ها و جریان های تاریخ را مدیریت می کنیم.
وقتی با مردم در مورد آن صحبت می کنیم ، موضوع همیشه با “وای ، خدای ما ، شغل ما ناپدید می شود” به پایان می رسد ، اما نه این ، شما احتمالاً متفاوت کار خواهید کرد و همیشه مهم خواهید بود.