طبق گفته های دیجیتال ریخته گری ، با وجود مشکلات Enreal Engine 5 ، Avowed در Xbox و PCS ، دویدن و یک پیروزی فنی برای استودیوهای Osidian بازی می شود که در زمینه پولیش بازی های او کمی لنگ بود.
![تبلیغ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/ezgif-45d22882c6a22f.gif)
بازی Avowed در قلب او با دنیای خارجی تفاوت چندانی ندارد. یک بازی جهانی باز با مناطق متراکم و کوچکتر از عناوین Rockstar و Ubisoft. این رویکرد دقیقاً به نفع بازی است و عموم مردم در مکان هایی برای بازیابی چشم در سرزمین زنده می روند. با توجه به توقف و نگاه کردن به چشم انداز سرگرم کننده و سرگرم کننده است. این دنیای باشکوه و لعاب دار را می توان با دنیای عناوینی مانند کتیبه های بزرگتر و کرونو صلیب با ساختارهای غیرمعمول و جسورانه مقایسه کرد.
بازی نقش و عناوین شخص اول در استودیوهای Osidian به طور کلی با اشکالات و مشکلات مختلف روبرو می شدند. اکنون ، اگرچه Adoué بهترین نمونه از یک نسل از نظر پولیش نیست ، اما با توجه به سابقه استودیو و به ویژه موتور غیر واقعی 5 ، عناصر مختلف بازی از جمله انیمیشن ، حرکت دوربین ، هر رفتار و کمپین های NPC ، همه مودب هستند.
Avou ، مانند بقیه آثار توسعه یافته توسط موتور Unreal 5 ، از مکانیسم های مختلف خود در زمینه روشنایی و بازتاب ، از جمله لومن ، نانیت و مرکز سایه مجازی (VSM) استفاده می کند. با این حال ، این بار ، ثابت شده است که می تواند با این مکانیسم های بحث برانگیز ، زیبا و دیدنی توسعه یابد.
به عنوان مثال ، فناوری Nanite بافت و جزئیات مدل ها و فرآیندها را در هر کجا که لازم باشد ذخیره می کند. به عبارت دیگر ، آن را برای انتقال مداوم و بدون درگیری جزئیات طراحی شده است. این فناوری برای بازی های دنیای باز -دنیای باز ایده آل خواهد بود. از آنجا که برای حفظ کیفیت بالای جلوه های بصری ، جزئیات باید در سطوح مختلف حساب شوند و از طرف دیگر ، مردم نباید از این انتقال آگاه باشند. با این حال ، Nanite در نسخه اول UE5 از اشیاء شفاف یا شاخص پشتیبانی نمی کند ، و اجرای آن برای اشیاء مانند درختان دشوار بود.
![اعلام شده Fandy Digital: Advoud با وجود چالش های UE5 - GIMFA به یک موفقیت فنی برای Obidian تبدیل شده است](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/Avowed-1280x720.jpg)
با این حال ، AVOED تقریباً از تمام پتانسیل نانیت استفاده کرد. به عنوان مثال ، درختان جزئیات بزرگی در فاصله نزدیک دارند و اگر به یکی از آنها نگاه کنید و برگردید ، هرگز متوجه جزئیات نمی شوید. این همچنین در مورد سایر سازه ها و مناظر صادق است. این بدان معناست که مهم نیست که کارت بازی کجاست ، اراضی زنده همیشه زیبا و دیدنی خواهند بود.
در حالت عملکرد Xbox و پارامترهای گرافیکی PC پایین ، درمان جزئیات برخی از اشیاء مانند جرم چمن با وقفه همراه است ، اما دائمی نیست و بندرت رخ می دهد. بر خلاف جهان OTER ، ساخته شده با موتور 4 غیر واقعی و با استفاده از روش های قدیمی تر ، بدون استراحت از جزئیات سطح ، از انتقال رنج می برد ، Avoed از بهترین های نانیت استفاده کرده است.
Avowed همچنین از مکانیسم نقشه برداری سایه مجازی UE5 یا VSM و اثر “بازتاب سایه ها” برای ایجاد جزئیات خاص استفاده می کند. VSM در نحوه از بین بردن سایه های مداوم سایه های مداوم خوب است ، اما از طرف دیگر ، حافظه زیادی را اشغال می کند. برای حل این مشکل ، استودیوی Obsidian اساساً جزئیات کمتری از VM ها و تکیه بر اثر “بازتاب سایه” را برای پر کردن جزئیات حذف شده حذف می کند. این رویکرد کار می کند ، اما مشکلاتی مانند کشش تصویر در گوشه ها همیشه قابل مشاهده خواهد بود.
سپس به عملکرد لومن می رسیم ، که بدون شک یک راه حل عالی برای روشنایی جهان است. کیفیت فناوری بسته به پارامترهای بازی متفاوت خواهد بود ، اما باعث شده است که روز طبیعی تر رفتار کند. سایه ها و شکاف های عمیق به درستی پر شده است ، انتقال رنگ ها با تابش شفاف در کل صفحه قابل مشاهده است ، در حالی که در همان زمان ، سطوح براق با بازتاب نور زیبایی آنها را حفظ می کند.
هنگامی که همه این تکنیک ها به درستی هدایت می شوند ، نتیجه نهایی واقعاً مؤثر است. استودیوی Obsidian مدتی است که به سمت اتحادیه اروپا می رود و این اولین بار است که این یک عنوان بازی سه بعدی ، بازی و اولین شخص است که مشکلات و چالش های مشترک زیادی ندارد. واضح است که UE5 این بار به تیم توسعه اضافه شده و به آنها اجازه داده است تا یکی از دیدنی ترین دنیای خود را توسعه دهند.
![بررسی DF 0002 Fandy Digital: Advoud با وجود چالش های UE5 - GIMFA به یک موفقیت فنی برای Obidian تبدیل شده است](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/Avowed-DF-Review-0002-1280x720.webp)
![بررسی df بررسی 0005 Fandy Digital: Advoud با وجود چالش های UE5 - GIMFA به یک موفقیت فنی برای Obidian تبدیل شده است](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/Avowed-DF-Review-0005-1280x720.webp)
البته ، عملکرد به طور کلی این خصوصیات بصری را فدا می کند ، و تاکنون عناوین بسیاری با UE5 ساخته شده است ، که به ویژه در کنسول ها مؤثر نیست. برای این منظور ، رفتن به نسخه کنسول Confou بد نیست.
نسخه Xbox سری X با فرکانس تصویر (کیفیت) ، 2 (حالت عملکرد) و 2 (حالت متعادل) فقط در 1 هرتز کار می کند) و برای صفحه های VRR یک فرکانس تصویر بدون سقف خواهد داشت. می توانید بگویید که نتیجه عالی است و فرکانس تصویر متعادل برای عناوین Xbox به ندرت مشاهده می شود. در همین حال ، سری Xbox S 2 با کیفیت و متعادل (محدود به صفحه نمایش 1 هرتز).
در سری X ، حالت های کیفیت و متعادل از نور با روشنایی و بازتاب پشتیبانی می کنند و چگالی اشیاء کوچک از جمله شاخ و برگ در دنیای بازی حفظ می شود. حالت عملکرد عملکرد ویژگی های فوق را کاهش می دهد. با نور ناپایدار تر و بدون تأمل و محدود به SSR. بسیاری از جزئیات زیست محیطی برای حفظ عملکرد بازی قربانی شده اند و کیفیت سایه ها نیز کاهش یافته است. حالت کیفیت QI را می توان با سری X متعادل مقایسه کرد. در عین حال ، حالت سریال متعادل را می توان به عنوان رابط عملکرد و سری X متعادل (بدون فکر کردن به لومن) در نظر گرفت.
![بررسی DF 0003 Fandy Digital: Advoud با وجود چالش های UE5 - GIMFA به یک موفقیت فنی برای Obidian تبدیل شده است](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/Avowed-DF-Review-0003-1280x720.webp)
![بررسی DF 0004 Fandy Digital: Advoud با وجود چالش های UE5 - GIMFA به یک موفقیت فنی برای Obidian تبدیل شده است](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/Avowed-DF-Review-0004-1280x720.webp)
همانطور که انتظار می رفت ، وضوح هر حالت متفاوت است. سری Xbox از سری X با کیفیت X به روز شده و در حدود 4K به روز می شود و در حالت عملکرد ، بازی وضوح تصویر 1080p را حفظ می کند. به نظر می رسد متعادل نسبتاً شبیه به کیفیت است ، اما به طور طبیعی نتایج نهایی متفاوتی دارد. در عین حال ، بازی با کیفیت با وضوح 1080p در سری S کار می کند ، و حالت متعادل در حدود 720p و نویز بیشتر نمایش داده می شود و تجربه بازی توصیه نمی شود.
خوشبختانه عملکرد 1 و 2 تصویر در ثانیه در دو کنسول ثابت است. به نظر می رسد که حالت عملکرد سری X ناپایدار است ، در زمینه های بزرگ و اصلی قادر به حفظ فرکانس های تصویر نیست و برای نتایج بهتر به VRR نیاز دارد. شکی نیست که نتیجه کلی برای استودیوی Osidian ایده آل است ، اما در نهایت ، پیشنهاد می شود که حالت متعادل را در سری X و حالت کیفیت سری S انتخاب کنید.
نسخه PC گزینه های بیشتری را برای بهبود عملکرد و جلوه های بصری ، از جمله مدیریت سخت افزار Lumen ارائه می دهد و می توان گفت با وجود کاهش تصویر پراکنده ، تجربه نهایی بهتر از سایر عناوین اخیر UE5 است. تدوین سایه دار حتی در سیستم های قوی باعث شکستگی 1 تا 2 میلی ثانیه در پردازش فریم ها و تصویر می شود. اما این تأخیر در Avoyed کمتر آشکار است.
![بررسی df بررسی 0006 Fandy Digital: Advoud با وجود چالش های UE5 - GIMFA به یک موفقیت فنی برای Obidian تبدیل شده است](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/Avowed-DF-Review-0006-1280x720.jpg)
![بررسی df بررسی 0007 Fandy Digital: Advoud با وجود چالش های UE5 - GIMFA به یک موفقیت فنی برای Obidian تبدیل شده است](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/Avowed-DF-Review-0007-1280x720.webp)
کیفیت خصوصیات بصری ، با توجه به سختی نور ، بسیار بهتر از نرم افزار به نظر می رسد و نتایج واقعی و دقیق تری دارد. این خدمات همچنین در مورد روشنایی جهانی آموزش دیده در قفسه ها اعمال می شود ، و من می خواهم که ما کم نور و صعود بیشتری داشته باشیم. استفاده از پتانسیل کامل این ویژگی ها مطمئناً به تجهیزات قوی تری نیاز دارد. استفاده از انواع فن آوری های تبلیغاتی در صفحه ، از جمله DLSS ، FSR و TSR نیز با سایر پارامترهای خاص برای PC تهیه شده است که شامل چشم انداز و تاری حرکتی است.
Avowed بدون شک یک بازی سنگین برای گرافیک و پردازنده ها است ، بنابراین جای تعجب ندارد که نسخه X X-Series قادر به حفظ فرکانس تصویر نیست. عبور از لکنت یا استراحت قبل از بار با پردازنده پایین تر مانند Ryzen 5،3600 تحویل داده می شود ، اما پردازنده های سریعتر عملکرد بسیار بهتری را انجام می دهند. خوشبختانه ، 4 گیگابایت حافظه گرافیکی برای درمان بازی نیز کافی است. بشر
سرانجام ، ما نمایش شخصیت را ایجاد می کنیم ، که بدون شک اشکال بزرگ بازی است. شخصیت های pirairs. شخصیت ها در جزئیات فوق اما با انیمیشن های ساده مدل سازی شده اند. شخصیت ها به لذت بردن از روایت بازی آسیب نمی رسانند ، اما به نظر می رسد کاملاً خشک ، بی حس یا ناقص است. تعداد کمی از NPC ها در بازی وجود دارد که از نظر طراحی باورنکردنی هستند و حتی اولین ویژگی دنیای کنکورد به بازی آمد ، با این حال ، شخصیت پردازی آنها عالی بود.
![بررسی df بررسی 00088 Fandy Digital: Advoud با وجود چالش های UE5 - GIMFA به یک موفقیت فنی برای Obidian تبدیل شده است](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/Avowed-DF-Review-0008-1280x720.jpg)
![بررسی DF 0009 Fandy Digital: Advoud با وجود چالش های UE5 - GIMFA به یک موفقیت فنی برای Obidian تبدیل شده است](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/Avowed-DF-Review-0009-1280x720.webp)
از نظر تنظیمات صفحه ، بازی محدود به پشتیبانی VRR و HDR است و گزینه دیگری وجود ندارد. بازی های رایانه ای و Xbox در حالت معمول تنها گزینه ای برای اصلاح روشنایی تصویر را ارائه می دهند.
سرانجام ، با وجود همه مشکلات بزرگ و بزرگ ، AVOED یک تجربه مؤثر و یک موفقیت فنی عالی برای Obsidian است و با روایت و شخصیت پردازی عالی ، این پتانسیل را دارد که در آینده به یک کابل کلاسیک تبدیل شود.
![مدرن مدرن](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/191112/1736458493-bpthumb.jpg)
![3do 3do](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/184137/1714914698-bpthumb.jpg)