در مصاحبه جدید ، توسعه دهندگان استودیوی Dice ابزاری ویژه به نام دکمه قرمز بزرگ را نشان داده اند که به آنها امکان می دهد بلافاصله تمام عناصر مخرب کارت های بازی را از بین ببرند. این ابزار قدرتمند برای آزمایش مراحل نهایی تخریب و ارزیابی عملکرد بازی طراحی شده است ، این ابزار قدرتمند باعث افت شدید فرکانس های تصویر می شود.

تیم توسعه نسخه جدید سری محبوب Battlefield ، جزئیات جالب پشت صحنه مصاحبه با Kutaco را به اشتراک گذاشت. جرمی چاب ، تهیه کننده و مدیر طراحی بازی Ochil ، تأیید کرد که تیم آنها یک دکمه قرمز بزرگ را طراحی کرده است ، با تمام ساختارها و اشیاء تخریب شده بلافاصله در نقشه قرار می گیرند.
به گفته اوچیل ، هدف اصلی طراحی دکمه ارزیابی بدترین سناریوی ممکن در هر کارت بود. او توضیح داد
با استفاده از این دکمه ، می توانیم ببینیم که کارت از تخریب کامل مراقبت می کند. آیا هنوز پناهگاه های کافی برای بازیکنان وجود دارد؟ آیا باید عناصر بیشتری را به محیط اضافه کنیم تا کارت در مراحل پایانی همیشه برای بازی جذاب باشد؟ این دکمه برای پاسخ به این سؤالات طراحی شده است.
با این حال ، استفاده از این ابزار نیز دارای چالش های فنی اساسی است. جرمی چاب ، با تأکید بر اینکه فشار دادن این دکمه بسیار سرگرم کننده است ، اضافه کرد:
این امر به طور کلی باعث می شود تیم مسئول بهینه سازی عملکرد بازی باشد ، زیرا کارت ها برای از بین بردن تدریجی طراحی شده اند و نه تخریب همزمان همه عناصر. در چند بار ، از این دکمه استفاده شد ، ما از تأثیر همکاران خود در عملکرد بازی شگفت زده و نگران بودیم.
ویژگی مخرب مخرب و پویا همیشه یکی از ستون های اصلی سری Battlefield بوده و طرفداران انتظارات نسخه جدید بالایی دارند. پس از بتا موفق عمومی که توسط صدها هزار بازیکن مورد استقبال قرار گرفت ، اکنون به نظر می رسد که او توجه ویژه ای به جزئیات استودیوهای Dice کرده است. اگرچه این دکمه به سادگی ابزاری داخلی برای توسعه دهندگان است ، اما جزئیات حاکی از عمق و پیچیدگی سیستم تخریب در میدان نبرد است که بازیکنان از اول اکتبر فرصت زندگی خود را خواهند داشت.