به تازگی ، محدودیت زمانی برای انتشار جزئیات نمایشگر از بازی Demo Demo Evil 9 حذف شده است و با انتشار انتقادات مختلف ، به نظر می رسد که علی رغم ستایش موفقیت انتقال معنای ترس ، واکنش های گیم پلی مثبت نبوده است.

اگرچه جو و فضای بازی عمدتاً برای انتقال ترس اجاره داده می شد ، اما برخی از انتقادات و روزنامه نگاران که نسخه ی نمایشی را تجربه کرده اند یا حداقل آن را در پیش نمایش رسمی Capcom مشاهده می کردند ، دید مثبت چندانی نداشت. در اینجا برخی از این نظرات و نظرات از این انتقادات آورده شده است:
گزارشگر وب سایت GamePot:
من می دانم که این تنها بخش کوچکی از بازی است و کل محتوا را نشان نمی دهد. اما به عنوان افشای گیم پلی ، این نسخه ی نمایشی مرا شگفت زده نکرد و من شکاف خاصی را احساس نکردم. برعکس ، مهمتر از همه ، تأثیر خاصی بر من نداشت.
گونه های Xbox روزنامه نگار:
من به این نمای کلی یا در اتاق کنفرانس با همکارانم جان و آرسال نگاه کردم. اگرچه من کنجکاو هستم که چیزهای زیادی را که به آنها نگاه کردم ببینم ، اما هر دو از تماشای آن ناامید شدم. من آنها را درک می کنم ، زیرا اکثر گیم پلی نمایش داده می شود ، تلویزیون یک زن در یک محیط تاریک بود در حالی که صداهایی را ایجاد می کرد که گویی از سرما یخ می زنند.
روزنامه نگار PC:
با توجه به همه چیز ، این بخش از بازی نشان داده شد غیرمعمول و ساده بود. البته با فرض اینکه بازی Requiem کمپین را به طور کامل از بین نبرد.
البته تمام واکنش های این گیم پلی ، که به صورت خصوصی و پشت درهای بسته نشان داده شده بودند ، منفی نبودند. در زیر ، برخی از واکنشهای مثبت را مطالعه خواهید کرد:
کتاب مقدس بازی روزنامه نگار:
من به یک دلیل خاص تحت تأثیر این نسخه ی نمایشی قرار گرفتم ، اما مهمترین آن این بود که این نسخه ی نمایشی واقعاً احساس ترس را منتقل کرد. جو بازی نیز باورنکردنی بود و امیدوارم که این احساس در طول بازی حفظ شود.
گزارشگر گیمر یورو:
من نسخه ی نمایشی بازی را در یک اتاق جداگانه تجربه کردم و دوستانم که بیرون آمده بودند ، متوجه فریادهای من و فریادهای من شدند. این نسخه ی نمایشی خوب است. در واقع ، حتی عالی است. این گیم پلی نشان می دهد که چگونه یک نسخه ی نمایشی موفق به جلب علاقه و تخیل من شد. با توضیح اهداف خود ، توسعه دهندگان Capcom گفتند که آنها می خواهند یک بازی ترسناک بسازند تا بازیکنان را بی تاب نگه دارند تا تاریخ را ببینند. بعد از تجربه این نسخه ی نمایشی ، من دقیقاً همین هستم. مهم نیست که این نسخه ی نمایشی چقدر آشنا باشد ، من شک ندارم که بازی کامل فراتر خواهد رفت.
بازی را به خبرنگار اطلاع دهید:
در Resident Evil Requiem ، من هیچ ایده و شگفتی خاصی نداشتم ، اما همان ترس و همان ناامیدی را که از سال عاشق شده ام احساس کردم (اشاره به سال Resident Evil 1).
Resident Evil 9 Requiem در 4 فوریه 2008 برای PS5 ، Xbox Series X / S و PC منتشر می شود.