کری پاتل ، مدیر مشاوره ، در آخرین مصاحبه خود ، بیشتر در مورد گیم پلی عنوان ، به ویژه نحوه تنظیم مشکلات دشمنان به اشتراک گذاشت.
![تبلیغ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/ezgif-45d22882c6a22f.gif)
در مصاحبه ای با کانال YouTube Minnmax ، کارگردان اعتراف کرد ، کری پیت ، اعلام کرد که مشکلات دشمنان در این عنوان باعث تغییر سطح بازیکن نمی شود و همه آنها سختی از پیش تعیین شده ای خواهند داشت. این بدان معناست که برخی از دشمنان در ابتدای بازی می توانند دشوار باشند و بازیکن باید بعداً با کاوش در محیط به منظور دستیابی به تجهیزات بهتر و تقویت شخصیت خود به آنها بیاید.
این اولین بار نیست که از چنین استراتژی برای طراحی دشمنان استفاده می شود. به عنوان مثال ، در Elden Ring ، مشکلات دشمنان ثابت است و این بازیکن است که باید سعی کند قوی تر شود و تجهیزات بهتری پیدا کند. چنین تصمیمی با فلسفه بازی هایی مانند V: Skyrim یا Diablo 4 مخالف است که مشکلات دشمنان را با توجه به سطح فعلی بازیکن و امکانات آنها تنظیم می کند.
در مصاحبه دیگری ، کری پاتل تأیید کرد که این عنوان دارای حالت های گرافیکی متفاوتی برای کنسول های Xbox است.
Avowed در تاریخ 7 فوریه برای سری X / S و PCS Xbox منتشر می شود. منتقدان و نمرات این عنوان بازی در 4 فوریه با دسترسی به نسخه حق بیمه در تاریخ 4 فوریه منتشر می شود. همچنین می توانید این آدرس ، سیستم مورد نیاز و حجم هواپیما را بخوانید.
![شب شب](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/190153/1719907682-bpthumb.jpg)