Yoko Taro خالق سری Nier در مصاحبه با سایت IGN به تمجید از Stellar Blade پرداخت و تاکید کرد که این عنوان با استانداردها و پیشرفت های تکنولوژی غرب مطابقت دارد. او مشتاق است ببیند مخاطبان غربی چه واکنشی نسبت به این اثر خواهند داشت.
تارو بازی خود Nier: Automata را مثال زد و اعتراف کرد که دوربین خیلی از شخصیت اصلی فاصله دارد و او را بدتر از آثار معروف وسترن می کند. استودیوهای ژاپنی به شدت به موتورهای گرافیکی اختصاصی خود متکی هستند. برخی از آنها منسوخ شده اند، اما توسعه دهندگان هنوز آنها را در مرکز اصلی توسعه بازی خود قرار می دهند. به گفته تارو، این یک مشکل بزرگ برای استودیوهای ژاپنی است زیرا آنها نمی دانند چگونه با فناوری های خارجی سازگار شوند.
تارو معتقد است که Stellar Blade یک بازی شرقی بسیار متفاوت خواهد بود که با بودجه های کلان و فناوری های جدید ساخته شده است.