در جدیدترین ویدیوی یوتیوب خود ، تیم کین ، خالق سریال Fallout ، بار دیگر ریشه های این حق رای دادن پس از ترانسپروس را به طرفداران ارائه داد. او سال 2 را سفر کرد تا در مورد عنوان اول این سریال صحبت کند.

کین اعلام کرد که Fallout می تواند از ابتدا یک بازی واقعی باشد ، اما این ایده سرانجام به دلیل هزینه های بالا رها شد.
اولین نسخه های حق رای دادن Fallout بازی هایی در نوبه خود در نوبت و یک مدل عملیاتی کندتر و استراتژیک تر بودند. بزرگترین تغییر این سریال با Fallout 3 در سال 2 رخ داد ، که اولین تیرانداز اکشن بود ، اما مکانیسم های کشتی می توانند یک دهه قبل به بازی اضافه شوند.

تیم کین در جدیدترین ویدیوی یوتیوب خود اعتراف کرد که او جنگ را ترجیح می دهد به سبک بماند ، زیرا در لحظه ای که زمان راه آهن می تواند بسیار غیرقابل کنترل باشد و شما نمی توانید همه چیز را همزمان پیش بینی کنید. او در اولین روزهای این سریال طراح اصلی Fallout بود و در سالهای اخیر اطلاعات جالبی را در مورد فرآیند تولید بازی به اشتراک گذاشته است.
او در فیلم اخیر خود گفت.
بخش بازاریابی تعامل یک سال قبل از انتشار بازی به من رسید و به دلیل موفقیت دیابلو ، Fallout می خواست در لحظه با یک گیم پلی انجام شود. آنها چندین بار اصرار داشتند ، اما من سرانجام با اشاره به هزینه و زمان آنها را دلسرد کردم. سرانجام ، آنها رها شدند.
کین خاطرنشان کرد: یادآوری مزایای اصلی هرگز نباید لحظه ای را به بازی اضافه کند و به اصول این سریال وفادار بماند. کین در تجزیه و تحلیل فرضی خود از روشی که می توانست باشد ، دائماً مضرات مبارزه را در آن لحظه برجسته کرده است.
