خالق دیابلو ، دیوید بریک ، می گوید که بازی های مدرن بازیگران بازیکنان را با سرعت غیر منطقی ارتقا می بخشند و تجربه بازی را کاملاً خراب می کنند.
![تبلیغ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2024/12/240200.gif)
در مصاحبه ای با VideoGamer ، David Brick ، طراح ارشد و برنامه نویس Diablo ، و همچنین مدیر پروژه و طراحی Diablo 2 ، از نسخه های مدرن این سبک انتقاد کردند و گفتند که تمرکز بر پیشرفت سریع باعث می شود تجربه بازی کمتر با ارزش باشد برای بازیکنان
یکی از بزرگترین انتقادات دیابلو 3 (Brewick نقشی نبود) این است که بازیکنان فقط در 2 تا 4 ساعت قادر به رسیدن به سطح 2 هستند ، پیشرفتی که بسیار سریعتر از بازی های قبلی است.
Brewick در مورد آن گفت.
وقتی این مسیر را کوتاه می کند و به طور غیر منطقی پیش می رود ، در واقع بدون ارزش هستید. به نظر من ، لذت واقعی از یک ARPG این نیست که به پایان برسد بلکه در خود سفر و روند پیشرفت است.
Brewick همچنین خاطرنشان کرد: اگرچه بازی های Diablo که در آن شرکت می کردند ، شامل لحظاتی با دشمنان زیادی بود ، اما ARPG های مدرن بر امواج عظیم دشمنان به سمت بازیکن تمرکز می کنند و این رویکرد برای بازگرداندن بازیکنان.
وی در ادامه توضیح داد:
من این را به اندازه کارمندان Diablo 2 و واقع بینانه نمی بینم. ریتم Diablo 2 برای من عالی به نظر می رسد. این یکی از دلایلی است که بازی همیشه محبوب است. من فوراً نمی توانم تعداد زیادی از دشمنان را پیدا کنم ، همه چیز را از بین می برد و در مراحل قدم می زنم. من این تصور را ندارم که این یک تجربه جالب است. در واقع ، من چنین رویکردی را می بینم که عاری از معنی باشد.