کن لوین افسانهای در دهه گذشته حضور پر رنگی در صنعت بازیهای ویدیویی نداشته است، اما اکنون با Judas ساخته شده توسط استودیو Ghost Story Games به عرصه کارگردانی بازگشته است. با وجود اینکه آخرین ساختهاش شباهت زیادی به BioShock دارد، کارگردان تاثیرگذار در مصاحبهای با GamesIndustry.biz اشاره کرد که «انعکاس عمیقتر تصمیمات مخاطبان» یکی از اهداف اصلی این بازی است.
به گفته کن لوین، توسعه BioShock ساده تر بود. او در این باره توضیح داد:
ممکن است برخی این را ندانند، اما وقتی از نزدیک به توسعه BioShock نگاه کنید، متوجه خواهید شد که همه چیز ساده تر بود.
BioShock یک بازی طولانی و خطی بود که بر روی نقاط طرح متمرکز بود. از طرفی مخاطب با تصمیم گیری های خود نفوذ بیشتری در جودا خواهد داشت و همین رویکرد توسعه بازی را به شدت سخت کرد.
حتی شخصیت های بازی هم در مورد اعمال شما نظر می دهند. به عنوان مثال، آنها به کار شما زیر میکروسکوپ نگاه می کنند و می گویند: «هر کاری که انجام دادید جالب بود زیرا منجر به این نتیجه شد. » ما در حال حاضر سخت بر روی تعاملات پویا در بازی کار می کنیم.
بدیهی است که تیم سازنده با در نظر گرفتن تمام تصمیمات احتمالی در بازی، کار زیادی در پیش دارد.
Peephole برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی در حال توسعه است.