اولین بار که دشمن به شما حمله نمی کند، قطعا کمی گیج خواهید شد. زیرا ما به عنوان بازیکن عادت کرده ایم که دشمنان در بازی به ما حمله کنند.در این مرحله می توانیم از موتور صوتی خود برای ارائه نکات کوچک به شما استفاده کنیم. شاید بشنوید که چیزی ده متر دورتر می زند یا شاید از اتاق دیگری می آید.
همچنین جالب است بدانید که هوش مصنوعی موجود در The Callisto Protocol به روش های مختلفی به شما حمله می کند و دشمنان این بازی که Biophage نام دارند، راه های مختلفی را برای حمله به شما در نظر می گیرند:
جونز به طور خاص در مورد سیستم هوش مصنوعی مورد استفاده در The Callisto Protocol صحبت کرد و گفت که این سیستم نقش بزرگی در افزایش احساس وحشت در بازی خواهد داشت. جونز گفت:
بازی Callisto Protocol در تاریخ 11 دسامبر 2022 (2 دسامبر 2022) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
مدیر فنی استودیو Striking Distance، سازنده پروتکل Callisto، اخیراً در مورد نقش هوش مصنوعی، طراحی صدا و موارد دیگر در بازی صحبت کرده است.
جیمز ادامه داد که پروتکل Callisto این هوش مصنوعی را با چیزهای دیگری مانند طراحی صدا ترکیب می کند تا شاهد افزایش تنش در بازی باشیم.
ما هوش مصنوعی فوق العاده ای داریم. گاهی اوقات هوش مصنوعی ما به شما حمله نمی کند. در عوض، او وارد دریچه ای در مقابل شما می شود و عمدا مطمئن می شود که او را دیده اید. در این صورت می دانید که دشمن در سیستم تهویه این مکان حضور دارد و هر لحظه می تواند از طریق دهانه دیگری به شما حمله کند.
هوش مصنوعی همیشه به دنبال بهترین راه برای حمله به شما است. آنها به سبک بازی شما واکنش نشان می دهند تا از نقاط ضعف شما بهتر استفاده کنند. اگر مدام از همان نوع حمله در حین مبارزه استفاده کنید، دشمن رفتار خود را هوشمندانه تغییر خواهد داد.
استودیو Striking Distance بارها تاکید کرده است که ترس مهمترین عنصر بازی مورد انتظار آنها، The Callisto Protocol خواهد بود. با توجه به تمام فیلم هایی که تا کنون از فیلم علمی تخیلی الهام گرفته از Dead Space دیده ایم، به نظر می رسد که ادعاهای آنها تا حدی حقیقت دارد. البته مارک جونز، رئیس بخش فنی این استودیو در مصاحبه ای جدید با سایت VG247، کمی از جنبه های مختلف این تجربه صحبت کرده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری