جید ریموند ، که به دلیل نقش خود در ایجاد سگ های Assassin’s Creed و Watch Dogs شناخته شده بود ، از استودیوی Haven که پنج سال پیش با کمک سونی تأسیس شد ، جدا شد.

رهبران پلی استیشن درباره جدایی آن از استودیو بحث نکردند ، اما طبق گفته بلومبرگ ، اولین بازی استودیو چند هفته پس از تست Fairgame خارجی اتفاق افتاد. طبق اطلاعات منتشر شده از منابع روشنفکر خاص ، سازندگان از روند تولید و کیفیت آن مطمئن نیستند.
سخنگوی سونی بیانیه زیر را به اشتراک گذاشت:
جید ریموند یک شریک قدرتمند و قدرتمند با دیدگاه قدرتمندی برای ایجاد استودیوی Haven بود. ما از خدمات و مدیریت او قدردانی می کنیم و بهترین زندگی خود را برای او آرزو می کنیم.
پلی استیشن متعهد است که به حمایت از استودیوی Haven ادامه دهد و ما از این ماجراجویی اشتیاق داریم.
با اعلام رسمی سونی ، ماری-ایو دانیس و پیر فرانسوا ساپینسکی به طور مشترک استودیوی Haven را مدیریت می کنند.
استودیوی Haven روی Fairgame $ کار می کند ، اثری که بر روی سرویس متمرکز شده است که در سال 2 رونمایی شد و قرار بود در سال 2 منتشر شود. طبق گفته بلومبرگ ، توسعه این کار نه تنها سازندگان انتظار دارند و تیم از تست های داخلی بازی راضی نیست. وضعیت ناشناخته Fairgame $ یکی از دلایل جدایی ریموند است.

