تیم سازنده Monster Hunter Wilds اخیراً در مورد تغییرات و پیشرفتهایی که در بازی وجود دارد صحبت کردهاند.
در پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس حالت “Prioritize Framerate” تجربه روان تری را با نرخ فریم 60 پردازش شده در وضوح 1080p و خروجی در 2160p فراهم می کند. در Xbox Series S تنها یک حالت گرافیکی وجود دارد که با نرخ فریم 30 و وضوح 1080p پردازش و نمایش داده می شود.
در حالی که نسخه بتای باز یک رندر شطرنجی (به منظور افزایش وضوح بازی) ارائه می کرد، نسخه نهایی از فناوری AMD FSR برای ارتقاء تصویر استفاده می کند. یکی از اشکالات رندر در حالت “Prioritize Framerate” نیز برطرف شده است که عملکرد کلی را بهبود می بخشد. علاوه بر این، پشتیبانی از PS5 Pro از روز اول در دسترس خواهد بود.
Capcom به دنبال کاهش حداقل سیستم مورد نیاز بازی بر روی رایانه شخصی است و احتمالاً ابزاری را برای آزمایش عملکرد بازی بر روی رایانه شخصی قبل از انتشار نهایی منتشر خواهد کرد.