تهیه کننده Wo Long: Fallen Dynasty که یکی از تهیه کنندگان Bloodborne نیز بود، در مصاحبه ای با MP1st News در جریان رویداد Tokyo Game Show 2022 با مثال Spirits from Elden Ring, if Wo Long: Fallen Dynasty مصاحبه ای انجام داد. در دسترس خواهد بود. و با توجه به مخاطب عام تصمیم گیری شد. آقای ماساکی یاماگیوا در پاسخ به این سوال گفت:
تیم نینجا به تازگی از کنسول PS5 خود به نام Rise of the Ronin رونمایی کرده است و نسخه ی نمایشی Wo Long: Fallen Dynasty را برای مدت محدودی در دسترس قرار داده است. بازی Wo Long: Fallen Dynasty عناصری از Sekiro: Shadows Die Twice، nioh و عاشقانه سه پادشاهی این یک تجربه منحصر به فرد به ارمغان می آورد. با این حال، بازی مذکور رویکرد سطح دشواری عناوین این توسعه دهنده را حفظ خواهد کرد.
با این حال، حتی با یک سطح دشواری کلی، سبک های مختلف بازی راه های متفاوتی برای برنده شدن ایجاد می کنند. گزینه های زیادی برای کسانی که به دنبال تنظیمات دسترسی یا مشکل هستند وجود ندارد.
ما فکر میکنیم خوب است که یک سطح دشواری داشته باشیم که به همه تجربه یکسانی از غلبه بر یک چالش هیجانانگیز بدهد، و همه بازیکنان احساس میکنند که «من آن را انجام دادم!» حس موفقیت. آنها میرسند اما مشکل اصلی این است که راههای متفاوتی برای آنها فراهم میکند تا با دوستانشان صحبت کنند و بگویند: “من آن رئیس را زدم و ادامه دادم.” آنها تشویق می شوند که آنلاین شوند و با دیگران ارتباط برقرار کنند.
همچنین، مانند بازی های RPG سنتی اکشن، می توانید شخصیت خود را ارتقا دهید و در نتیجه قوی تر شوید. در بخش چند نفره می توانید به دو نفر از دوستان خود بپیوندید و در گروه های سه نفره به باس ها حمله کنید. ما برای هر بازیکن راه خود را برای غلبه بر این موانع ارائه می دهیم. این یک موضوع مهم در طراحی بازی است وو لانگ شرق.
Masaaki Yamagiwa تهیه کننده Wo Long: Fallen Dynasty در مورد سطح سختی بازی و مشکل اصلی طراحی این عنوان صحبت می کند.
برای بازی کردن وو لانگ: سلسله سقوط کرده این بازی در اوایل سال 2023 برای پلیاستیشن 4، پلیاستیشن 5، ایکسباکس سری X/S، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد و از روز اول بر روی Game Pass در دسترس خواهد بود.
بسیار مهم است که یک چالش را برای همه در نظر بگیرید و راه های مختلفی برای غلبه بر آن ایجاد کنید. وو لانگ این به هیچ وجه یک بازی آسان نیست، اما ما سعی می کنیم به همان اندازه آزادی و پویایی را به ارمغان بیاوریم که بازیکنان می خواهند بر این موانع غلبه کنند. یکی از چیزهایی که به ذهن می رسد، مکانیک روحیه است. شما یک سطح از روحیه دارید و هر چه بیشتر آن را افزایش دهید قوی تر می شوید. می توانید از آن برای انتخاب دشمن خود استفاده کنید یا آن را افزایش دهید تا توانایی مقابله با دشمنان سرسخت تر را داشته باشید و شاید زمانی که روحیه شما افزایش می یابد “کمی” آسان تر شود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری