به تازگی، توسعه دهندگان Arkin Studio در مصاحبه ای در وب سایت Bethesda درباره همین مسائل بحث کرده و جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد سیستم سختی Redfall منتشر کرده اند. به گفته آرکین، درجه سختی Redfall ثابت نیست و بسته به تعداد بازیکنان و هم تیمی ها، تعداد دشمنان نیز متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، میزان پیشرفت بازیکن میزبان در قسمت کمپین بر سختی بازی تأثیر می گذارد و میزان آن را با تعداد هم تیمی ها تنظیم می کند. بسته به درجه سختی ای که این سیستم برای شما تعیین کرده است، نوع دشمنان، روش حمله، خطرناک بودن، توانایی ها و… تغییر خواهد کرد و هیچ یک از این تغییرات سطحی نخواهد بود.
طبق توضیحات اخیر استودیو Arkane، سیستم سختی پویا Redfall امکان مدیریت چالش های این بازی را در دو حالت تک نفره و چند نفره فراهم می کند.
از زمانی که Arkane شروع به کار بر روی Arkane کرد، استودیو Arkane چالش های جدیدی را تجربه کرد که تا قبل از این بازی هرگز با آن مواجه نشده بود، به عنوان مثال Redfall یک عنوان جهان باز است اگرچه چند نفره و شبیه به Left 4 Dead است و اگرچه می توان آن را به تنهایی تکمیل کرد. حالت تعاونی این بازی تا 4 بازیکن را پشتیبانی می کند و نکته جالب دیگر این است که Redfall قرار است از سیستم درجه سختی پویا به صورت تک نفره و چند نفره استفاده کند.
Redfall در تاریخ 12 می 1402 (2 می 2023) برای کنسول های X/S سری Xbox و پلتفرم های رایانه شخصی منتشر خواهد شد و همچنین برای کاربران Game Pass نیز در دسترس خواهد بود. در صورت تمایل می توانید جدیدترین تریلر گیم پلی نبردها و مراحل این بازی را از طریق این آدرس مشاهده کنید.
آرکین در این باره توضیح می دهد:
تحریریه ICTNN شبکه خبریدرجه سختی در Redfall پویا خواهد بود و همیشه معیارهای مختلفی برای تعیین آن در نظر گرفته می شود. در قسمت تک نفره بازی را با درجه سختی قسمت کمپین شروع می کنید و با توجه به پیشرفت شما چالش های بازی تغییر می کند. در قسمت چند نفره، درجه سختی و میزان پیشرفت در قسمت مبارزات همیشه در نظر گرفته می شود، اما تعداد هم تیمی ها نیز از عوامل تاثیرگذار است. بسته به اندازه مهمانی خود، در مقایسه با تکنفره، تغییراتی را در دشمنانی که با آنها روبرو میشوید مشاهده خواهید کرد. البته این تغییرات همیشه در همه جا اعمال نمی شود. ممکن است در مواقعی برخورد با دشمنان سخت تر یا آسان تر شود و دیگران اصلاً تغییر نکنند. البته نکته اینجاست. اینکه وقتی بازیکنان بیشتری دارید، همه چیز باید سخت تر باشد، اما در عین حال، [Redfall] قرار نیست این یک بازی چند نفره یکنواخت باشد.