این خرید واقعاً هیچ تأثیری بر توسعه Hi-Fi Rush نداشت. زمانی که ما در حال ساخت این بازی بودیم و هنوز پلتفرم های هدف مشخص نشده بودند، فقط آن را برای رایانه شخصی می ساختیم و نمی دانستیم که قرار است روی چه پلتفرم های دیگری باشد. ما همچنین در آن زمان نمی دانستیم که کنسول های آینده چگونه خواهند بود. وقتی این خرید اتفاق افتاد، کار را کمی برای ما آسان کرد. زیرا توانستیم روی پلتفرم هایی که بازی در آینده در آن عرضه می شود تمرکز کنیم تا به ما در بهبود تجربه کمک کند.
یوهانس افزود:
مایکروسافت در حال حاضر لیست بزرگی از استودیوهای بازی سازی در بخش Xbox خود دارد. اگرچه مایکروسافت تاکنون موفقیت چندانی در مدیریت این استودیوها و استفاده از استعداد آنها نداشته است و تاکنون گزارش های زیادی مبنی بر تاخیر یا راه اندازی مجدد پروژه ایکس باکس منتشر شده است.انحصاری اما در این بین می توانید آثار موفقی را که منتشر شده است مشاهده کنید. . یکی از این بازی ها Hi-Fi Rush نام دارد که اخیرا توسط Tango Gameworks ساخته شده و Bethesda به تازگی آن را منتشر کرده است. در واقع بازی Hi-Fi Rush در همان روز معرفی برای گیمرها عرضه شد و حالا سازندگان آن مدیریت مایکروسافت را هنگام توسعه بازی تحسین کرده اند.
در همین راستا، جان یوهانس، کارگردان بازی Hi-Fi Rush اخیرا در مصاحبه جدید خود درباره تاثیر خرید ZeniMax توسط مایکروسافت بر توسعه این عنوان توضیح داده است. Zenimax Media در واقع شرکت مادر Bethesda و Tango Gameworks است و یوهانس در مورد تصاحب آن شرکت توسط مایکروسافت و تأثیر آن بر روند تولید Hi-Fi Rush توضیحات بسیار کمی داد. به گفته این شخص، Tango Gameworks توسعه Hi-Fi Rush را به عنوان یک بازی رایانه شخصی آغاز کرد و پس از خریداری آن توسط مایکروسافت، بر روی انتشار آن برای گیمرهای Xbox تمرکز کرد.
فکر می کنم ایکس باکس تصمیم گرفته است که Bethesda پروژه ها را مانند قبل مدیریت کند. بنابراین ما همیشه با Bethesda و Zenimax در مورد پیشرفت بازی در ارتباط بودیم و در طول آن جلسات بود که تمام صحبت ها از ابتدا تا انتها انجام شد. از این نظر، تجربه همکاری با ایکس باکس مثبت بوده است. چون دخالتی در کار نبود. آنها طوری رفتار کردند که بتوانیم آنچه را که فکر می کردیم جالب بود توسعه دهیم.
یوهانس در ادامه توضیح داد که در طول توسعه Hi-Fi Rush، بحثها و برنامهریزیها در جلسات مختلف بین Tango Gameworks، Bethesda و Zenimax Media صورت گرفت و مایکروسافت میخواست ساختارها و چارچوبهای موجود شرکتها را دست نخورده نگه دارد. مدیر Hi-Fi Rush افزود:
به گفته جان یوهاناس، کارگردان بازی جدید Hi-Fi Rush، خرید Bethesda توسط مایکروسافت هیچ تاثیر منفی بر روند توسعه این عنوان نداشته است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری
Hi-Fi Rush اکنون بر روی رایانه شخصی و کنسول Xbox Series X/S در دسترس است. مشترکین Game Pass نیز می توانند آن را تجربه کنند.