بازی های بین نسلی مانند God of War Ragnarok به دلایل مختلف در بین بسیاری از افراد محبوب نیستند. یکی از مهمترین دلایل این است که کیفیت یکی از این دو نسخه تحت تاثیر دیگری قرار می گیرد.
هدف ما ایجاد بهترین بازی پلی استیشن 4 است. پایان دادن به داستانی که شروع کردیم هدف اصلی ماست. نسخه پلی استیشن 5 دارای عملکرد کنترلر، صدای سه بعدی، نرخ فریم بالاتر، گرافیک و بافت بهتر است. بنابراین، مطمئناً نسخه پلی استیشن 5 بهترین راه برای تجربه بازی خواهد بود، اما [نسخه] پلی استیشن 4 نیز ناامید نخواهد شد. اتخاذ این رویکرد به ما در تعیین اهداف و ایجاد یک تجربه لذت بخش کمک کرد.
جزئیات بیشتری از گیم پلی فاش شده است که همه چیز را از مبارزه کریتوس با ثور تا توانایی های جدید را پوشش می دهد. بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 نوامبر (9 آبان) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.
ما از ابتدا می دانستیم که این یک بازی پلی استیشن 4 خواهد بود زیرا می خواستیم از همه طرفداران حمایت کنیم. ما طرفداران زیادی داریم که از بازی در پلی استیشن 4 لذت می برند. بنابراین از همان ابتدا به آن فکر کردیم. ما قصد داریم این پروژه را به بهترین بازی پلی استیشن 4 تبدیل کنیم. هدف این بود که خدای جنگ 2018 را از هر نظر بالاتر ببریم. با سخت افزار پلی استیشن 5، این کار بسیار آسان بود.
به نظر می رسد God of War Ragnarok قرار است سخت افزار پلی استیشن 4 را به چالش بکشد. این بازی برای نصب روی پلی استیشن 4 به حدود 120 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد. از طرف دیگر نسخه پلی استیشن 5 دارای چهار حالت گرافیکی از جمله حالت ویژه است. که بازی را با سرعت 120 فریم بر ثانیه اجرا می کند.
اغلب، نسخهای که روی سختافزار ضعیفتر اجرا میشود، مشکلات فنی زیادی دارد (Cyberpunk 2077 یک نمونه بارز است). اگرچه به نظر می رسد سانتا مونیکا به خوبی از این موضوع آگاه بود و نمی خواست این اتفاق در God of War Ragnarok بیفتد. برونو ولاسکوئز، کارگردان انیمیشن سانتا مونیکا در مصاحبه ای با Eurogamer توضیح داد که استودیو از همان ابتدا می دانست که God of War Ragnarok نیز به پلی استیشن 4 خواهد آمد.
او ادامه داد:
از آنجایی که قصد داشتیم بازی را روی پلی استیشن 4 بسازیم، اهداف خاصی مانند پایان دادن به داستان، دو برابر کردن شخصیت ها، تنوع بیشتر دشمنان و طراحی سلاح بیشتر داشتیم. ما به تمام اهداف خود رسیده ایم. به همین دلیل، ما اصلاً احساس محدودیت نکردیم زیرا به تمام اهدافی که برای پروژه در نظر گرفته بودیم دست یافتیم. همانطور که قبلاً اشاره کردم، پلی استیشن 5 بازی را بسیار بهتر کرد. بنابراین، همانطور که فلسفه ما بود، هرگز در اهدافی که برای خود تعیین کرده بودیم احساس محدودیت نکردیم.
به این ترتیب، استودیو سانتا مونیکا تصمیم گرفت دنباله را به بهترین شکل ممکن بسازد. پیشرفت های فنی که سخت افزار پلی استیشن 5 برای بازی به ارمغان آورده است غیرقابل انکار است. ولاسکوز گفت:
Velazqueur اضافه کرد که سانتا مونیکا به تمام اهداف خود در بازی God of War Ragnarok دست یافته است، بنابراین نیازی به لغو نسخه نسل هشتم این بازی نیست.
تحریریه ICTNN شبکه خبری