توسعه دهندگان عنوان Redfall استودیوی Arkane به طور فعال در تلاش هستند تا نیاز به اتصال ثابت اینترنت را در طول تجربه بازی تک نفره حذف کنند.
هاروی اسمیت، کارگردان Redfall، در مصاحبهای جدید با Eurogamer فاش کرد که تیم در حال حاضر روی تغییر نحوه عملکرد بازی کار میکند تا امکان بازی آفلاین در بخش تکنفره را فراهم کند.
در بخشی از این مصاحبه، از اسمیت در مورد واکنش او به افرادی که می خواهند بازی را کاملا آفلاین در دنیایی که اکثر دستگاه ها به طور معمول به اینترنت متصل هستند، تجربه کنند، سوال شد. او در این باره توضیح داد:
توسعه دهندگان معمولاً می توانند به دو روش به این موضوع پاسخ دهند: با گفتن اینکه بازی کاملاً آنلاین است و برای تجربه آن به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارید. اگر وارد اکانت Steam خود شوید و آفلاین باشد، عصبانی خواهید شد. همچنین اگر بازی را روی ایکس باکس خود نصب کنید و نتوانید آخرین پچ را دریافت کنید یا نبینید که دوستانتان چه کار می کنند، اذیت خواهید شد. دوم، اگر بگویند می خواهید همیشه آنلاین باشید؟ پاسخ اول، به نظر من، فاقد همدلی است.
افرادی هستند که در جاهایی زندگی می کنند که اینترنت قطع شده یا پهنای باند بدی دارد یا با اعضای خانواده به رقابت می پردازند که مثلاً یکی از اعضای خانواده در حال پخش فیلم در دستگاه دیگری است. بنابراین من فکر می کنم که این یک انتقاد مشروع است.
مدیر Redfall در خصوص انتقادات و واکنش های منفی به اعلام لزوم آنلاین بودن همیشه در طول تجربه تک نفره گفت:
ما انتقادات را با همدلی فراوان می پذیریم و گوش می دهیم. در حال حاضر کار را برای حل این مشکل در آینده آغاز کرده ایم. ما باید کارهایی مانند رمزگذاری فایل های ذخیره شده و انجام برخی اقدامات در بخش UI برای پشتیبانی از آن انجام دهیم. در حال بررسی رفع نیاز به اتصال ثابت اینترنت در بخش تکنفره هستیم، اما نمیتوانم در این مورد قولی بدهم، اما میتوانم بگویم که فعالانه در حال بررسی و تلاش برای رفع آن در آینده هستیم.
هاروی اسمیت در ادامه توضیح داد که چرا دنیای بازی Redfall در وهله اول به صورت آنلاین طراحی شده است.
هیچ فروشگاه درون برنامه ای یا پرداخت درون بازی وجود ندارد. می توانید لباس ها و مواردی از این قبیل را در دنیای بازی پیدا کنید که متعلق به شما هستند. ما برنامه ای برای یک DLC داریم که در آن یک بسته نرم افزاری را چندین بار می فروشیم که شامل چیزهایی مانند سلاح، لباس، شخصیت ها و غیره می شود. من در مورد اینها بسیار هیجان زده هستم، اما مانند DLC است که از طریق Xbox یا هر پلتفرم دیگری خریداری می کنید. نسخه ای به نام Bite Back از بازی اصلی وجود دارد که برخی از موارد ذکر شده را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. ما قبلا این برنامه را در سری بازی های Dishonored داشتیم و برای هر بازی که می سازیم چیزی شبیه به آن داریم.
اما سوال اینجاست: چرا بازیکنی که می خواهد بازی را به تنهایی و بدون هیچ کس دیگری تجربه کند، باید همیشه آنلاین باشد؟ در پاسخ به این سوال، کارگردان Redfall میگوید که این بازی به گونهای طراحی شده است که به سازندگان کمک میکند بفهمند مردم چگونه آن را تجربه میکنند و چه زمانی با مشکلاتی مواجه میشوند.
این به ما اجازه می دهد تا کارهایی در مورد دسترسی انجام دهیم. از این عدد برای اندازه گیری فاصله نیز استفاده می شود. مثلاً اگر بازیکنان روی نردبان بیفتند و بمیرند، اتفاقات جالبی می افتد. بنابراین می توانیم کد مقیاس را تغییر دهیم. دلایلی وجود دارد که ما قصد انجام این کار را داریم که موذیانه نیستند.
بازی تیراندازی اول شخص جهان باز Redfall در تاریخ 2 می 2023 (12 می 1402) برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد و در روز اول انتشار در اختیار مشترکین Game Pass قرار خواهد گرفت.