آقای رابرت باگراتونی، بنیانگذار Mandfish و مدیر Atomic Heart، در مصاحبه ای جدید با Wccftech در مورد نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی صحبت کرد. به گفته باگراتونی، این بازی بهینه سازی فوق العاده ای برای این کنسول ها خواهد داشت. سازندگان Mandfish ظاهرا با تغییر و ویرایش موتور بازی موفق به استفاده از تمامی هسته های پردازشی کنسول های قدیمی شده اند:
ما بهینهسازی بسیار خوبی انجام دادیم و مطمئن شدیم که این بازی به طور کامل از تمام پردازندههای مرکزی در همه پلتفرمها استفاده میکند. ما بسیاری از کدها را تغییر دادیم تا رشتههای CPU را همگامسازی کنیم. قبلا کد بازی در Unreal Engine فقط روی تاپیک بازی اجرا می شد، سخت و مشکل ساز بود. اما ارزشش را داشت. ما حتی توانستیم بازی را روی یک پردازنده سه هسته ای اجرا کنیم.
وقتی یک بازی به صورت بین نسلی منتشر می شود، همیشه سوالاتی در مورد عملکرد فنی آن وجود دارد. در چند سال گذشته، شاهد عملکرد ضعیف چندین بازی در پلتفرمهای قدیمی بودهایم و در برخی موارد حتی غیرقابل بازی میشوند. بازی Atomic Heart، بازی مورد انتظار استودیو ماندفیش، بالاخره در ماه آینده منتشر می شود. به گفته سازنده این بازی، Atomic Heart قرار نیست جزو بازی های ذکر شده باشد.
به تازگی تایید شده است که بازی Atomic Heart بر روی پلتفرم رایانه شخصی از فناوری DLSS 3 پشتیبانی می کند. همچنین تریلری از این بازی منتشر شده است که جلوه های بصری خیره کننده آن را با Ray Tracing به نمایش می گذارد. همچنین اخیرا اعلام شد که Atomic Heart حالت چند نفره نخواهد داشت.
موسس استودیو Mundfish و مدیر بازی Atomic Heart گفت که تیم سازنده بازی این بازی را برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بهینه کرده و موتور بازی را برای استفاده از تمام هسته های پردازشی آن کنسول ها تغییر داده است.