Bethesda یکی از بزرگترین بازیکنان در فضای بزرگ بازی است. طی سالها، این شرکت بازیهایی مانند Fallout، The Elder Scrolls و اخیراً Starfield تولید کرده است که همگی بازیهای عظیم با صدها ساعت محتوا هستند. با این حال، یکی از توسعه دهندگانی که در ساخت بسیاری از این بازی ها نقش داشته، معتقد است که بازیکنان از این نوع بازی ها «خسته» شده اند.
در مصاحبه ای با Kiwi Talkz در یوتیوب، ویل شن، طراح جستجوی اصلی Starfield، گفت که بازیکنان به تدریج از بازی هایی با بیش از 100 ساعت محتوا و جهان های عظیمی خسته می شوند که کشف آنها زمان زیادی می برد.
وی در ادامه به تشریح موارد زیر پرداخت:
ما به نقطهای رسیدهایم که مردم، یا حداقل بخش بزرگی از مردم، از سرمایهگذاری 100 ساعت یا بیشتر از زمان خود برای یک بازی خسته شدهاند اضافه کردن یک بازی دیگر به این لیست سخت است.
شن نقش مهمی در توسعه Starfield، بزرگترین بازی منتشر شده توسط Bethesda Game Studios ایفا کرد. این بازی شامل بیش از 1000 سیاره است که همه آنها توسط بازیکن قابل کشف و کاوش هستند. او قبل از آن روی Skyrim و Fallout 4 کار کرده بود که هر دو در نوع خود عناوین بزرگی هستند، با توجه به میزان فعالیت هایی که می توان در آنها انجام داد.
او ادامه داد که این عناوین را می توان «برای همیشه بازی کرد» که با توجه به بازی های Bethesda و سیستم کوئست Radiant منطقی است.
در سال 2023، یک ماه پس از راه اندازی Starfield، ویل شن پس از 15 سال تجربه Bethesda را ترک کرد و به ترتیب به عنوان طراح ارشد در Something Wicked Games و Unknown Worlds Entertainment مشغول به کار شد.