پس از رونمایی از گیم پلی Redfall در مراسم Xbox و Bethesda، استودیو Arkane اطلاعات زیادی در مورد عنوان شوتر جهانی رایگان خود منتشر کرده است. هاروی اسمیت، سازنده بازی، در مصاحبه ای جدید با IGN Media، در مورد حالت Co-op بازی صحبت کرد.
در حالت Co-op، سختی بازی بر اساس سطح بازیکن میزبان تعیین می شود. بنابراین اگر بازیکن سطح پایین تری وارد دنیای یک بازیکن سطح بالاتر شود با دشمنان سرسخت تری روبرو می شود که البته XP بیشتری به آنها می دهد.
Redfall در نیمه اول سال 2023 برای رایانه های شخصی و سری X/S Xbox منتشر خواهد شد و به طور همزمان در سرویس Xbox Games در دسترس خواهد بود.
علاوه بر این، توسعه داستان بازی فقط برای بازیکن میزبان انجام می شود. این بدان معناست که بازیکنان مهمان که مراحل داستانی را در دنیای بازیکنان دیگر کامل میکنند، در بخش داستان دنیای خود پیشرفت نمیکنند. اسمیت در ادامه به این نکته اشاره می کند:
تحریریه ICTNN شبکه خبریاستودیوی آرکین اعلام کرده است که در حالت Redfall Cup تنها بازیکن میزبان در بخش داستان پیشرفت خواهد کرد، اما XP و منابع به دست آمده به دنیای بازیکنان مهمان منتقل خواهند شد.
مطمئناً، توسعهدهندگان اعتبار و جوایزی برای تکمیل این مراحل در دنیای بازیکن دیگری ارائه میدهند، اما مشکل این است که این مرحله خاص دوباره سر راه شما قرار خواهد گرفت. زمانی که می خواهید آن را به تنهایی بازی کنید، زمانی که می خواهید آن را با بازیکن دیگری در حالت تعاونی تجربه کنید. همانطور که گفته شد، XP و منابعی که در این حالت جمع آوری کرده اید به دنیای شما منتقل می شود، بنابراین بازی با دوستانتان به هر حال ارزش آن را دارد.
به [حفظ] دوره و ترتیب بازی باید این مراحل را طی کنید. اگر مثلاً ناگهان به مأموریت 8 بروید و بازی به شما بگوید: “این ماموریت را نادیده بگیرید، زیرا قبلاً آن را انجام داده اید”. داستان بازی گیج کننده خواهد بود.
هاروی اسمیت