توسعه دهندگان سابق Rockstar ، با انتشار یک تریلر جدید از Mindseye ، اصرار داشتند که آنها قصد دارند بازی های خطی و سینمایی را دوباره به دست آورند.

با انتشار تریلر ، تأیید شد که این عنوان در تابستان امسال منتشر می شود. تیم توسعه ، که قبلاً اعلام کرده بود که قصد ارائه آینده صنعت بازی را دارد ، عنوانی را ایجاد می کند که بسیار شبیه Grand Theft Auto است. با این حال ، توسعه دهندگان استودیو در Rocket Boy ، که Mindseye هستند ، احتمالاً از این مقایسه ها جلوگیری می کنند.
می توانید این تریلر را در زیر مشاهده کنید:
تغییرات در صنعت بازی های ویدیویی در مقایسه با دهه 1980 بسیار زیاد بود. پیش از این ، بازی هایی مانند GTA 5 و Call of Duty بر اساس تمایل به شبیه سازی فیلم های اکشن عالی بود. اما اکنون صنعت بازی به بازی های Open World و Bethel Royal رفته است. به عبارت دیگر ، سایر سازندگان سعی نمی کنند بازی ها را به فیلم های قابل پخش تبدیل کنند و بازی ها به سمت اشکال متنوع تر داستانهای داستانی تکامل یافته اند.
آدام وایت ، مدیر استودیوی بارب و کارمند سابق Rockstar ، می گوید که تعدد بازی ها و تمام سبک ها سرانجام به کیفیت عناوین ساخته شده منجر می شوند ، اما اکنون ممکن است این روند کمی انجام شود. او همچنین گفت:
بازی ها ابزاری عالی برای گفتن داستانهای مهم هستند و به دلیل ویژگی های تعاملی بازی ها ، این داستان ها برای بازیکنان جذاب تر و همهجانبه تر می شوند.
بازی های ویدیویی می توانند عموم مردم را به روشی خاص درگیر کنند زیرا بازیکن به طور فعال با شخصیت ها و روایت ارتباط برقرار می کند ، در حالی که فیلم ها و برنامه های تلویزیونی فقط یک تجربه منفعل برای تماشاگر هستند.
تغییرات زیادی در دنیای بازی رخ داده است. ساخت بازی ها نسبت به گذشته گران تر است ، بنابراین توسعه دهندگان در تلاشند تا بازی هایی بسازند که دائماً خدمات را به آنها ارائه می دهند.
اگرچه بازی های طولانی مدت و طولانی مدت محبوب هستند ، اما داستانهای مهم با طراحی خوب هنوز هم گرانبها هستند. زیرا بازیکنان از این داستانها غافل می شوند. این داستانها باید چیزهایی مانند لحظات استرس زا ، رشد شخصیت ها ، لحظات عاطفی و همچنین صحنه های عالی و دراماتیک داشته باشند.
چنین تجربه ای به بازیکنان این امکان را می دهد تا بعد از یک روز طولانی به خانه بروند و از یک داستان خوب که به وقت آنها احترام می گذارد ، لذت ببرند.

وایت همچنین در مورد تغییرات در صنعت بازی های ویدیویی و تأثیر آن در نحوه طراحی و توسعه بازی ها صحبت کرد ، گفت:
چند سال پیش ، این ایده وجود داشت که بازی ها باید مانند فیلم باشند ، زیرا سینما یک هنر مشهور بود. اما اکنون این روند برعکس پیش رفته است و بسیاری از جنبه های فیلم بازی ها فراموش شده اند. من عاشق سینما و فیلم هستم و فکر می کنم بسیاری از افراد یکسان هستند.
وایت از شباهت های GTA Game of Mindseye صحبت کرد و گفت که این افکار به دلیل مضامین مشابه مانند جرم ، فساد و محیط های شهری که در اکثر بازی ها دیده می شود ، ایجاد شده است. او همچنین گفت:
این شباهت ها تصادفی هستند و من قصد ندارم چیزهای زیادی را با GTA یا مضامین مشابه سینما مقایسه کنم.
مضامین مانند هوش مصنوعی ، فناوری ، حرص و آز و فساد داستانهای متداول در جهان و در فرهنگ های مختلف است.
Mindseye در مراسم ایالت سونی بازی کمی بازی کرد. لسلی بنزیز ، تهیه کننده GTA و مدیر کار ، گفت که Mindseye از نوع عملکرد فیلمبرداری فراتر می رود.
