Black Myth: Wukong در حال حاضر بزرگترین عنوان سال و یکی از رقبای اصلی GOTY است. علاوه بر این، این بازی در سه روز اول انتشار بیش از 10 میلیون نسخه فروخت و آن را به بزرگترین عنوان توسعه دهندگان چینی تبدیل کرد.
توسعه دهنده Phantom Blade Zero گفت که بازار غربی همیشه توسعه دهندگان شرقی را تحت تاثیر قرار داده است.
در طی مصاحبه اخیر با 4Gamer، لیان کیوی، مدیر استودیوی S-Game، گفت که مدت زیادی است که توسعه دهندگان چینی قادر به ساخت بازی های عظیم هستند. مایکل چانگ، نایب رئیس S-Game، توضیح داد که توسعه دهندگان چینی همیشه می خواستند با خلق عناوین با کیفیت وارد بازار جهانی شوند، اما متاسفانه از فناوری مناسبی برخوردار نبودند.
اینطور نیست که توسعه دهندگان چینی به طور ناگهانی تصمیم گرفتند بازی های کنسولی را منتشر کنند. ما همیشه می خواستیم عناوینی مانند این را توسعه دهیم.
او همچنین اضافه کرد که اکنون زمان آن فرا رسیده است که توسعه دهندگان چینی ایده های بلندپروازانه خود را پیاده کنند و عناوین بزرگ را توسعه دهند. Lian Qiwei همچنین اضافه کرد که به لطف تجربه چندین ساله توسعه دهندگان چینی در پروژه های برون سپاری شده از شرکت های غربی، اکنون می توانند عناوین بزرگ خود را توسعه دهند.
نتیجه شکل گیری رقابت قوی در صنعت بازی است که در نهایت به نفع گیمرها خواهد بود.