خالق Kingdom Come: Deliverance 2 در مورد مبانی دشوار و واقع بینانه بازی او صحبت می کند.
Kingdom Come: Deliverance 2 آخرین بازی در صف رو به رشد بر اساس مشکلات و چالش ها است و با سؤالات و چالش های دشوار در داستان و سطح مکانیکی همراه است. Ondri Beitner ، یک طراح ارشد بازی در Warhorse Studios ، بازی “نسبتاً قابل پخش” را در مقایسه با سایر عناوین سخت در نظر می گیرد ، اما به پیچیدگی مکانیکی آن افتخار می کند و معتقد است که بازی های پیچیده و دشوار توسط بازیکنان واقعی و عمیقاً تجربه می شوند. بگویید: “آنها برای صنعت و بازیکنان بیشتر از بازی های تکراری مهم هستند.”
این بحث به یک موضوع قدیمی باز می گردد که اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است: “آیا بازی ها خیلی طولانی بوده اند؟” تعدادی از رهبران و طراحان برجسته تأکید کرده اند که بازی های طولانی ممکن است مناسب یا حتی کسل کننده نباشد. سوال اصلی این است که آیا بازی ها واقعاً گسترش یافته اند یا بازی های طولانی ایده های خود را قبل از پایان داستان تکرار می کنند؟ اگر این بازی ها هنوز ایده های جدیدی و تجربیات منحصر به فرد تر داشتند ، این بار می توانست توجیه شود. بازیکنان ممکن است خوشحال شوند که به جای اینکه از ادامه راه خسته شوند ، بازی های بیشتری از آنچه دوست دارند داشته باشند.
Bitner نمونه ای از نحوه بازی در Kingdom Come Come: Deliverance 2 – یک ماجراجویی منحصر به فرد که از کفش ، ترافیک ، راهزنان شکار و حل معماهای قتل غیر منتظره است. وی در مورد این تجربه گفت: “از آنجا که این قسمت ها بسیار متفاوت هستند ، شما هرگز احساس خستگی نخواهید کرد.”
او ادامه می دهد:
فرقی نمی کند بازی 2 ساعت یا 2 ساعت باشد. این همچنین در مورد بازی هایی مانند Elden Ring صادق است ، و می دانید که آنها پر از اسرار و شگفتی هستند. Elden Ring از نظر مکانیکی ساده است ، اما دنیای بزرگ او و اکتشافات فراوان او باعث می شود بازیکنان کاملاً درگیر شوند. از طرف دیگر ، Zelda Games مکانیک عالی و طراحی منحصر به فردی دارد. به همین دلیل ، من فکر می کنم این روند برای صنعت بازی و بازیکنان مفید است ، زیرا کیفیت سرگرمی از طولانی یا تمرین یک بازی مهمتر است.
Kingdom Come: Deliverance 2 یک بازی بازی بی رحمانه و بی رحمانه است که عواقب شدیدی خواهد داشت ، اما طبق تلخ ، این یک تجربه قابل پخش است. بیتنر در مورد آن گفت.
حفظ پیچیدگی و دنیای پویا داستانهای خودجوش را ایجاد می کند ، اما در عین حال ، ما بازی را در دسترس قرار دادیم تا از یک عنوان خاص فراتر برویم و بگوییم: این یک بازی برای همه است. می توانید آن را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. در پایان ، بازی چندان دشوار نیست ، زیرا همیشه راهی برای پیشروی وجود دارد.
او این موضوع را با چالش های بازی مانند Elden Ring مقایسه می کند ، عنوانی که بازیکنان را از بسیاری جهات برای غلبه بر موانع ارائه می دهد ، اما هنوز هم یک استاندارد حداقل برای پیشبرد پیش می رود. شما می توانید باس را به روشی که می خواهید شکست دهید ، اما در پایان ، باید آن را شکست دهید و بسیار دشوار است. تجربه Bitner با Elden Ring نمونه ای جالب از این بازی ها است ، حتی اگر از نظر طراحی عالی باشند ، ممکن است با یک بازیکن ارتباط برقرار نکنند.
بیتنر می گوید:
راستش ، من نمی توانم Elden Ring را بازی کنم ، زیرا من در این مبارزه مهارت ندارم و این بازی بر این اساس کاملاً ساخته شده است و برای من خیلی دشوار است و من واقعاً نمی فهمم که برخی از افراد چگونه رفتار می کنند. اما پادشاهی آمدن بسیار متفاوت است. می توانید آزادانه در سراسر جهان بروید ، لباس های ظریف بپوشید و مسیر خود را بازی کنید. به همین دلیل ، من فکر می کنم این یک بازی دشوار است ، اما در عین حال ، فضای دوستانه تر و در دسترس تری دارد.
این رویکرد ، یک نسخه پیشرفته از فلسفه بازی اول ، بدون شک توسط بازیکنان مورد استقبال قرار گرفت. به گفته بنیانگذاران Warhorse ، Kingdom Come: تحویل 2 در یک روز فقط 2 میلیون نسخه فروخته و هزینه های توسعه آن را جبران می کند.