توسعه دهندگان اسطوره سیاه: ووکونگ در مورد چالش های ساخت نسخه Xbox از بازی صحبت کرد.

Black Myth: Wukong سرانجام در دو ماه آینده برای سری Xbox X / S منتشر می شود. این یک لحظه مهم برای طرفداران Xbox است زیرا آنها سال گذشته از تجربه این عنوان محبوب محروم شدند. اگرچه بسیاری تصور می کردند که این تأخیر با توافق نامه پلی استیشن مرتبط است ، اما توسعه دهندگان گفتند که بهینه سازی برای سری Xbox بسیار دشوارتر از حد انتظار است. در یک اعلامیه جدید ، تیم سازنده دوباره این مشکل را تکرار کرد و گفت که بندر بسیار دشوار است.
این اولین بار نیست که یک استودیو در مورد مشکلات کنسول های جدید مایکروسافت صحبت می کند. این فرآیند منعکس کننده چالش های بهینه سازی است. تیم توسعه Black Myth: Wukong نتوانست مطابق با استانداردهای کیفیت مورد نظر ، سال گذشته به نسخه X / S Xbox برسد. این امر به پیشرفت بعدی نیاز داشت و تیم گفت که انجام این کار آسان نیست.
با این حال ، استودیو موفق شد تنها در یک سال به این هدف برسد و نشانگر تعهد و اشتیاق تیم برای ارائه کیفیت بالا است. استودیوی علوم بازی تضمین می کند که Black My: Wukong امسال یکی از بهترین بازی های Xbox ARPG خواهد بود. نکته جالب این است که بسیاری از طرفداران همیشه معتقدند که چیزی در پشت تاریخ وجود داشته است. از آنجا که این بازی روی تجهیزات PlayStation 4 خوب کار نمی کند ، مطمئناً جالب خواهد بود که عملکرد آن را در سری Xbox X / S مشاهده کنید.
اسطوره سیاه: ووکونگ از عملکرد تولید WEFT برای رسیدن به پلی استیشن 2 4 فریم در ثانیه استفاده کرد. بهینه سازی بیشتر برای کنسول های مایکروسافت می تواند به تیم توسعه کمک کند تا این محدودیت فنی را در نسخه پلی استیشن 4 برطرف کند.