مایک یورک، توسعهدهنده سابق Rockstar، نظرات خود را در مورد تمام تئوریهای طرفداران و آنچه استودیو واقعاً در مورد آنها فکر میکند، به اشتراک گذاشته است.
برای یک سال، طرفداران GTA مشتاقانه منتظر راکستار بودند تا جزئیات بیشتری را در مورد بازی به اشتراک بگذارد. به خصوص که اولین تریلر رکوردهای زیادی را شکست. از آن زمان، طرفداران تمام پستهای رسانههای اجتماعی، اسکرینشاتها، بهروزرسانیهای GTA Online و هر چیزی که مربوط به این فرنچایز است را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تریلر آینده بررسی میکنند.
اگرچه پیشبینیهای طرفداران معمولاً درست از آب در نمیآیند، مایک یورک، توسعهدهنده سابق GTA 5 و RDR2، اکنون در مورد حقایق صحبت میکند.
سازنده گفت Rockstar با مخفی نگه داشتن پروژه های خود بازی های خود را هیجان انگیزتر کرده است. او همچنین اشاره کرد که سکوت این شرکت در مورد عناوین آینده خود باعث می شود افراد بیشتری در مورد آنها صحبت کنند. یورک توضیح داد که مخفی نگه داشتن پروژه ها منجر به تئوری های طرفداران شد، که در واقع یک استراتژی بازاریابی هوشمند توسط Rockstar بود.
به عنوان مثال، طرفداران به “تئوری ماه” اعتقاد داشتند و رویداد جشنواره ماه در GTA Online با تاریخ انتشار اولین تریلر GTA 6 همزمان شده است.
یورک همچنین خاطرنشان کرد که طرفداران عاشق بررسی تئوری ها هستند و توسعه دهندگان از دیدن چیزهایی که مردم حتی برای سرگرمی کشف می کنند خوشحال هستند.
یورک امیدوار است که طرفداران به جستجوی سرنخها ادامه دهند، زیرا این چیزی است که او هنگام کار در Rockstar برایش جالب به نظر میرسد.