این یک بازی بسیار متفاوت است. من کاملاً طرز فکرم را برای انجام پنتیمانت تغییر دادم. این بازی برای مخاطبان کم ساخته شده است و تا زمانی که این مخاطب به آن علاقه داشته باشد، من راضی هستم.
بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت Game Pass را به بخش مرکزی استراتژی خود در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل کرده است. بدون شک جریان درآمد پایداری که این سرویس از طریق میلیون ها مشترک در پلتفرم های چندگانه خود ارائه می کند از این تصمیم در امان نمانده است. با این حال، دلایل دیگری نیز دخیل هستند. به عنوان مثال، Game Pass به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که روی عناوین منحصر به فرد تری کار کنند که اگر پول نقد ارائه شوند، ممکن است خریداران زیادی نداشته باشند.
آقای Josh Sawyer، مدیر Pentiment اخیرا اعلام کرده است که بدون سرویسی مانند Game Pass هرگز پیشنهاد ساخت چنین عنوانی را نمی داد.
یکی از این عناوین بدون شک ساخته جدید استودیوی سرگرمی Obsidian، Pentiment است. Pentiment که توانست نقدها و امتیازات بسیار مثبتی را دریافت کند، ماجرایی بر اساس روایتی قرون وسطایی است. آقای جاش سایر که هدایت این اثر را بر عهده داشت و ایده اولیه خود را نیز مطرح کرد، اخیراً در مصاحبه ای با Waypoint Radio گفته است که هرگز به ساخت چنین عنوانی بدون در نظر گرفتن Game Pass فکر نکرده است:
البته این اولین بار نیست که یک توسعه دهنده در مورد مزایای Game Pass و امکان کار بر روی عناوین پرخطر صحبت می کند. با توجه به بازخوردهای بسیار مثبت دریافت شده توسط Pentiment، می توان گفت که سرویس اشتراک مایکروسافت تاکنون پروژه موفقی برای توسعه دهندگان بوده است.
من هرگز انجام Pentiment را بدون Game Pass پیشنهاد نمی کردم. یعنی امکان نداشت به سمت این ایده بروم. فقط اجرایی نبود. طرز فکر قدیمی ناشران و توسعه دهندگان تمرکز بر سرمایه گذاری های بزرگتر با درآمد بیشتر است. اما در این محیط قضیه فرق می کند. تنها در اکوسیستم Game Pass بود که امکان ساخت عنوانی مانند Pentiment برای من وجود داشت.
Pentiment در حال حاضر برای پلتفرم های Xbox Series X/S، Xbox One و PC در دسترس است.
او اضافه کرد:
تحریریه ICTNN شبکه خبری