Dice Studio روند صنعت بازی های ویدیویی را دنبال نمی کند ، زیرا بازی Battlefield 6 با موتور موتور غیر واقعی امکان پذیر نیست.

ظاهرا ، Dice Studios هیچ گونه هوشیاری برای رها کردن موتور یخبندان و جایگزینی آن با موتور غیر واقعی 5 ندارد. این موتور مالک در سری Battlefield به خوبی کار می کند و می تواند تخریب واقع بینانه محیط های مختلف را نشان دهد ، که ممکن است در سایر موتورها امکان پذیر نباشد.
هنرهای الکترونیکی برخلاف روند فعلی صنعت حرکت می کنند. در حالی که بیشتر و بیشتر توسعه دهندگان به سمت موتور Unreal 5 حرکت می کنند ، برخی از استودیوهای این شرکت هنوز از موتور Frostbite ساخته شده توسط استودیوی DICE استفاده می کنند. نسخه بعدی سری Battlefield 6 ، بازی Battlefield 6 نیز بر اساس همان موتور است. اخیراً Dice و Alexia Christopher از استودیوی Dice در مصاحبه ای با یکی از آژانس های مطبوعاتی شرکت داشتند. در این مصاحبه ، آنها به احتمال زیاد از موتور غیر واقعی با پاسخ منفی استفاده می کردند و گفتند:
دستیابی به یک سطح مخرب که ما سعی می کنیم با یک موتور عمومی مانند یک موتور غیر واقعی به تصویر بکشید امکان پذیر نیست. Frostbite برای این منظور طراحی شده است و ما بازی را با همان موتور طراحی می کنیم. شاید اگر از موتور عمومی استفاده کنیم و تمام توان خود را انجام دهیم ، می توانیم به سطح قابل توجهی از تخریب در محیط ها برسیم. اما ما متخصص ژله هستیم و فکر می کنم این امر در بازی آشکار است. علاوه بر این ، از استودیوهای ما برای سرمازدگی استفاده می شود و مهندسان ما این موتور را می شناسند ، بنابراین ما هماهنگی خوبی داریم.
در تریلر منتشر شده توسط Battlefield 6 ، ما شاهد تخریب قابل توجهی هستیم. به دست آوردن چنین نتایج با موتور غیر از یخبندان بسیار دشوار خواهد بود ، زیرا دقیقاً برای چنین مکانیسم هایی طراحی شده است. البته استفاده از موتورهایی مانند موتور غیر واقعی نیز مزایای خاصی دارد. یکی از مزایای عالی موتور غیر واقعی 5 سهولت همکاری با تیم های دیگر است. با این حال ، برای هنرهای الکترونیکی ، تکامل فناوری به معنای نیاز به انتقال مجدد بسیاری از کارمندانی است که سالها با Frostbite کار می کنند.
مسابقه نبرد 6 در 5 اکتبر (اول اکتبر) برای PC ، PlayStation 2 و Xbox Series X / S.