Elden Ring: تهیه کننده Nightreign با تشکر از بازیکنانی که علی رغم ویژگی های عجیب از این عنوان استقبال کردند.

Elden Ring: Nightreign به یکی از بحث برانگیزترین کار استودیویی در FormSoftware در سالهای اخیر تبدیل شده است. نمرات وی در وب سایت Metacic آثار تاریک و قدیمی استودیو را به یاد می آورد و کاربران Steam با عدم پشتیبانی مضاعف ، از 2 بازی بازی انتقاد کردند. با این حال ، اینها مانع از بازی بیش از 5 میلیون بازیکن نمی شوند. تهیه کننده بازی Yasuhiro Kitao از این امر بسیار استقبال می شود. کیتائو به اعلام روز اول مسابقه پاسخ داد.
Nightreign دارای ویژگی های طراحی عجیب و غریب است و از بسیاری جهات با عناوین اخیر ما متفاوت است. با این حال ، بسیاری از شما با شجاعت به این جهان آمده اید و ما بسیار سپاسگزار هستیم.
وی با اشاره به ماهیت خاص بازی های استودیویی ادامه داد:
مانند Demon’s Souls یا Sekiro ، این بازی در ابتدا می تواند گیج کننده باشد ، اما دقیقاً مانند آثار ، Nightreign چالش ها و تجربیات خاص خود را نیز ارائه می دهد. وقتی از سد اولیه چالش عبور می کنید ، بازی مطمئناً موفقیت بی نظیری به شما می دهد. امیدواریم که از آن قدردانی کنید.
دستیابی به اجماع در مورد موفقیت یا عدم موفقیت Nightréign هنوز امکان پذیر نیست و مشخص است که این بازی ، برخلاف FormSoftware ، مخاطبان متفاوتی را به وضوح هدف قرار می دهد. مخاطبی که تمایل دارد تجربیات چند نفره داشته باشد. این مهمتر از این است که می دانیم Duskbloods ، یکی از بزرگترین عناوین آینده در سوئیچ 2 ، همچنین یک رویکرد چند نفره در قالب Soulsburgh دارد. Nightreign و Duskbloods در راه خود موفق خواهند شد.