تهیه کننده سابق PlayStation and Bloodborne ، Troocya ، استودیوی جدیدی را برای ساخت بازی های کنسول با سطح بالا باز کرده است.

Troky Thoriama ، که قبلاً در استودیوی پلی استیشن کار می کرد ، از افتتاح استودیوی جدید به نام سیریوس خبر داد. این استودیوی جدید مبتنی بر توکیو باید بر ساختن بازی های کنسول واقعیت سطح بالا و مجازی (VR) متمرکز شود.
تجربه کاری Torima چیزی است که این تصمیم را جالب می کند. او قبل از ترک استودیوی ژاپنی در سال 2 ، او تولید کننده بازی Bloodborne از استودیو De FromSoftware ، Demon’s Souls برای PS5 و قربانی روح برای PS Vita بود. او همچنین مأموریت نجات Astro Bot را تولید کرد ، که به عنوان یک بازی واقعیت مجازی توسعه یافت.
Troocy Troki Troyama پس از ترک استودیوی ژاپنی به عنوان یک توسعه دهنده در محور VR سوم کار کرد ، اما تصمیم گرفت به دلیل نارضایتی خود از حرکت تجاری به سمت یک بازار بازی معمولی ، استودیوی سیریوس ایجاد کند. وی استودیوی جدید را با کمک ناشر ژاپنی به نام GZ راه اندازی کرد.
GZ عمدتاً از زمان ایجاد خود روی پروژه های موبایل و VR متمرکز شده است ، بنابراین به نظر می رسد که این شرکت با کمک سیریوس استودیو اولین قدم را برای ورود به فضای پیچیده تر و جدی تر برداشته است.

