تاد هاوارد از Bethesda استودیو Larian را به خاطر کارشان در Baldur's Gate 3 تحسین کرد و گفت توسعه دهندگان کار فوق العاده ای انجام دادند.
در روزهای اخیر داستان های زیادی در مورد موفقیت بازی ها و استودیوهای بازی سازی منتشر شده است. برخی از توسعه دهندگان متأسفانه اندکی درگیر هیاهوی این عناوین در رسانه های اجتماعی شده اند و موضوع راه اندازی قریب الوقوع Starfield در کنار Baldur's Gate 3 در مصاحبه اخیر با تاد هاوارد از Bethesda مطرح شد.
در حالی که ممکن است فکر کنید رقابت ناسالمی در صنعت بازیهای ویدیویی وجود دارد و Baldur's Gate 3 تا حدودی از هیاهوی راهاندازی Starfield کم کرده است، تاد هوارد، خالق استارفیلد، چیزی جز تمجید از استودیو Larian نیست. هاوارد در مصاحبه اخیر خود گفت که اشتباه است که بگوییم استودیو لاریان با بازی Baldur's Gate 3 به “موفقیت یک شبه” دست یافت، بلکه به بازی های قبلی و چگونگی تکامل آنها نگاه کنید.
در مورد Baldur's Gate 3، هاوارد میگوید لاریان کار خارقالعادهای در ساخت بازی انجام داد و چیزی جز ستایش از «طرز انجام کارها» و «طرز صحبت در مورد آن» ندارد. این تأیید بزرگی از سوی یکی از چهرههای پیشرو در صنعت بازی است و هاوارد حتی اعتراف میکند که بازیهایی مانند Baldur's Gate 3 بر توسعهدهندگان Bethesda تأثیر گذاشته و الهامبخش آنها است.
عناوینی مانند Baldur's Gate 3 هنوز هم الهام بخش Bethesda هستند
هاوارد همچنین توضیح می دهد که Bethesda از گروهی از گیمرها تشکیل شده است و استودیو دائماً از عناوین محبوب ساخته شده توسط توسعه دهندگان دیگر الهام می گیرد. هاوارد در اینجا به طور خاص به دروازه بالدور 3 اشاره نمی کند، اگرچه به نظر می رسد که به آن اشاره می کند. او می گوید که “هر محصولی در دنیای بازی” بر Bethesda برای بهتر شدن تأثیر می گذارد.
فکر می کنم همه بازی ها را به درستی بررسی می کنیم. در حال حاضر قصد ندارم روی هیچ مورد خاصی تمرکز کنم. ما بازیکنان بزرگی هستیم. وقتی نقطه خوبی را در یک بازی می بینیم، می گوییم: “اوه، این در واقع راه بهتری برای انجام کاری است که می خواهیم انجام دهیم.” »
تاد هاوارد