لوئیس سانچز، طراح اصلی اکتشاف در صحنه ها، گفت:
جین پارک، منتقد واشنگتن پست توییت کرد که برای او، ماموریتهای جانبی God of War Ragnarok در صدر محتوای جانبی The Witcher 3 قرار گرفت. اکنون، طبق گفته یکی از اعضای تیم سازنده God of War Ragnarok، در واقع «پیشرفتن از The Witcher 3 در زمینه محتوای اختیاری و اختیاری یکی از اهداف سانتا مونیکا بوده است».
God of War Ragnarok در تاریخ 18 نوامبر سال جاری برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد. از طریق این آدرس می توانید لیست تروفی ها را مشاهده کنید و از طریق این آدرس می توانید ویدیوی مقایسه بازی در سه کنسول پلی استیشن را مشاهده کنید.
The Witcher 3 یکی از بازی های مورد علاقه من در زندگی من است. پیشی گرفتن از The Witcher 3 از نظر ماموریت های جانبی و محتوای اختیاری برای ما هدفی بود که در ابتدا ممکن به نظر نمی رسید.
در نقد God of War Ragnarok به کیفیت ماموریت های جانبی اشاره شده است، اما حالا یکی از اعضای استودیوی سازنده در مورد این موضوع صحبت کرده است.
آنتونی دیمنتو، طراح اصلی PI، در پاسخ به توییت جین پارک نوشت:
محتوای اختیاری و اختیاری برای تیم ما فقط ماموریت های جانبی نیست، آنها برای غنی سازی دنیای بازی و بهبود آن به عنوان یک تجربه بازیکن ایجاد شده اند.