سری Forza و Gran Turismo سالهاست که بر ژانر مسابقه ای تسلط داشته اند. با این حال عناوین دیگری نیز ساخته شده است که جایگزین خوبی برای این دو سریال بوده است. درست است که The Crew هرگز به محبوبیت و کیفیت این دو سری نرسید، اما موفقیت ساخته های یوبی سافت با آماری که اخیراً از تعداد پخش کننده های آن منتشر شده است غیرقابل انکار به نظر می رسد.
15 سال پیش، گروهی از دوستان تصمیم گرفتند بازی مسابقه ای خود را بسازند. یوبی سافت به آنها اعتماد کرد. Ivory The Crew را خلق کرد. 15 سال بعد، 40 میلیون بازیکن به ماجراجویی ما پیوستند و این ماجراجویی به زودی با The Crew Motorfest ادامه خواهد یافت. همیشه رویاهای خود را باور داشته باشید. با تشکر از همه شما.
استفان بلی
به گفته مدیر خلاق استفان بیلی (استفان بیلی)، تعداد بازیکنان سری مسابقه The Crew از 40 میلیون نفر فراتر رفته است.
هنوز میزان فروش این سری اعلام نشده است اما از آنجایی که این بازی در سرویس های اشتراکی نیز موجود بود، این آمار همچنان حائز اهمیت است. با راه اندازی The Crew Motorfest در سال جاری، این تعداد افزایش خواهد یافت.
توییت او به شرح زیر است:
مدیر خلاقیت بازی، Stephen Belli، پیامی را در صفحه توییتر خود منتشر کرد و اعلام کرد که هر دو عنوان The Crew و The Crew 2 در مجموع و در تمام پلتفرمها بیش از 40 میلیون بازیکن را جذب کردهاند. چاپ اول در سال 2014 و چاپ دوم در سال 2018 منتشر شد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری