به نظر من ترکیب یک رویداد دیجیتال با یک رویداد حضوری مهم است و این کاری است که E3 همیشه انجام داده است.
E3 در قالب جدید خود تاکید بیشتری بر کارهای مستقل دارد و دلیلی برای آن به ذهن متبادر می شود. قبل از Covid-19 و لغو E3، شرکت هایی مانند EA، Sony و Activision تصمیم گرفتند راه خود را از این رویداد جدا کنند و رویداد منحصر به فرد خود را به طور مستقل برگزار کنند. به نظر می رسد E3 باید در مسیر متفاوتی حرکت کند زیرا شرکت ها راه های جداگانه خود را طی می کنند و رویدادها مستقل می شوند.
استنلی پیر لوئیس، رئیس ESA مدتی پیش در بیانیه ای به واشنگتن پست اعلام کرد که E3 در سال 2023 برگزار می شود. او در این باره گفت:
پس از 4 سال، E3 بالاخره در سال 2023 به صورت چهره به چهره از 23 تا 26 ژوئن 1402 (13 تا 16 ژوئن 2023) توسط ReedPop برگزار می شود. طبق فرمت جدید، دو روز اول (23 و 24 خرداد) فقط مختص شرکت ها می باشد. روز سوم (25 خرداد) این رویداد میزبان غرفه های مشتریان و کسب و کار خواهد بود و روز آخر (26 خرداد) صرفا برای مشتریان خواهد بود.
رویداد E3 2023 شاهد تحولی کامل در نحوه سازماندهی و برنامه ریزی خود خواهد بود. همچنین سازمان اجرایی از تاریخ و قالب برنامه ریزی این رویداد رونمایی کرد.
ما بسیار هیجان زده هستیم که در سال 2023 با یک رویداد حضوری و دیجیتالی باز می گردیم. اگرچه ما نیز این رویدادهای دیجیتالی را دوست داریم که دسترسی به رویداد را برای بسیاری از مردم در سراسر جهان آسانتر میکند، اما میدانیم که مردم میخواهند برای ارتباط بهتر با هم باشند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری