بر اساس گزارش جدیدی که وب سایت بلومبرگ منتشر کرده است، بازی Redfall در مراحل توسعه فراز و نشیب های خود را داشته و بسیاری از اعضای تیم Arkin علاقه ای به انجام این کار نداشته اند.
در گزارش جدید خود، جیسون شرایر، خبرنگار معروف بلومبرگ، با افراد آشنا به وضعیت آرکان آستین مصاحبه کرد و جزئیات بیشتری را در مورد روند توسعه ناامیدکننده او به اشتراک گذاشت:
ساخت بازی Redfall در سال 2018 آغاز شد. Arkin’s Prey یک شکست بود، شرکت مادر Zenimax انتظار داشت “پرداخت های درون برنامه ای” به بازی ها اضافه شود و تیم مدیریت می خواست عنوانی تولید کند که برای بازیکنان بیشتری جذاب باشد. در ابتدا، این پروژه ایده یک “بازی چند نفره اسرارآمیز” را داشت، اما هیچ کس نمی دانست این به چه معناست و چگونه کار می کند.
آرکین همیشه برای همه پروژههایش ضعیف بوده است، اما در مورد ردفال، معیارهای ساییدگی نیز یک مسئله جدی بود. طبق گفته افراد آشنا با این وضعیت، در پایان فرآیند توسعه Redfall، تقریباً 70 درصد از اعضای تیم Arkin Austin که روی Prey کار کرده بودند، استودیو را ترک کردند.
در سال 2023، «پرداختهای درونبرنامهای» به تدریج حذف شد، اما مسائل دیگر باقی ماندند. تیم مدیریت آرکین استودیو قول داده بود که ردفال “جادوی ابدی آرکین” را حفظ خواهد کرد، اما این اتفاق هرگز نیفتاد.
برای روشن تر شدن، منظور من از “بسیاری از توسعه دهندگان” که نمی خواستند Redfall را توسعه دهند، افرادی هستند که در فرآیند توسعه شرکت دارند. تیم مدیریت آرکین موضوع دیگری است.
علاوه بر این، شرایر به دستمزد بسیار پایین تعیین شده توسط Zenimax اشاره می کند که کمتر از میانگین درآمد در صنعت بازی است، از سوی دیگر، کارگردان و مدیران استودیو نتوانستند ایده های خود را به اعضای استودیو ارائه دهند و همچنان بین ایده هایی مانند Borderlands و Borderlands سرگردان بودند. Far Cry. در نهایت عدم علاقه اعضای استودیو به ساخت یک بازی چندنفره باعث شد که بسیاری از آنها آرکین را ترک کنند.
بازی Redfall مدتی پیش منتشر شد که عملکرد بسیار ضعیفی از خود به جای گذاشت و نتوانست نظر منتقدان یا گیمرها را به خود جلب کند.