کاستیهای فنی سامرویل او را عقب نگه میدارد، اما بازی مملو از لحظات شگفتانگیزی است که باید با چراغهای خاموش و هدفونهای روشن تجربه کرد. داستان پدر داستان پس از پایان بازی در ذهن من ماندگار شد، تحمل سختی های فنی بازی برای غرق شدن در این دنیای دوست داشتنی کاملا امکان پذیر است.
سامرویل اثری زیبا، خلاقانه و پرتنش است که داستانی بسیار جذاب را ارائه می دهد. با این حال، مکانیک های ناتمام، لحظات خسته کننده، و پایان ناامید کننده از تجربه نهایی بازی کم کردند.
IGN 7/10
سامرویل یکی از بزرگترین سورپرایزهای امسال است و من هنوز از ناشناخته بودن او شوکه هستم. نحوه هجوم بیگانگان به حومه بریتانیا در این بازی بسیار چشمگیر است. من بسیار خوشحالم که بازیکنان باهوشتر از من، سختترین پازلهای آن را حل کردهاند و پاسخهای بسیاری برای سوالات من پیدا کردهاند.
Start Australia 8.5/10 را فشار دهید
سامرویل یک ماجراجویی علمی تخیلی عالی است که پازل های گاه خسته کننده آن از حال و هوای کلی آن نمی کاهد. زمان بازی چهار ساعته همچنین آن را برای یک جلسه عصرانه مناسب می کند.
PC Invasion 7.5/10
جامپشیپ در انتقال این ژانر معمولاً دو بعدی به سه بعدی کار شجاعانه ای انجام داده است، اما صادقانه بگویم، فکر می کنم اگر سامرویل یک اثر دو بعدی باقی می ماند بهتر بود. این بعد اضافه شده در نهایت بازی را به پایین می کشاند. در نهایت ارزش هنری سامرویل و مشکلات فنی آن در کنار هم قرار می گیرد. این دو جنبه از بازی جدایی ناپذیر هستند.
VGC 8/10
اولین بازی Jumpship یک داستان علمی تخیلی فوق العاده با فضایی پرتنش و روایتی قدرتمند است. حتی اگر برخی از پازل ها و لحظات آن خسته کننده باشند.
خبرچین بازی 8/10
سامرویل راه خود را در ژانر پازل-ماجراجویی در پیش می گیرد. این مسیر همیشه هموار و مستقیم نیست و گاهی مشکلات فنی مانند ماسه توسط شما کشف می شود. داستان بازی صرفاً به دلیل عجیب بودن آن عجیب است، نه به این دلیل که روایتی قابل تامل ارائه می دهد. با این حال، با داستان سرایی تصویری قوی در لحظات آغازین، شما انگیزه پیدا می کنید که به دنبال خانواده این مرد بگردید. تمام لحظات عالی در این بازی بدون یک خط دیالوگ ارائه می شود.
بازی Spew 7/10
دینو پتی یکی از بنیانگذاران Playdead قبل از تاسیس Jumpship بود. Playdead بیشتر به خاطر ساخت بازی های Limbo و Inside شناخته می شود و بازی جدید Jumpship با نام Sommervile شباهت زیادی به آثار فوق الذکر دارد. پس از انتشار Inside، پتی Playdead را ترک کرد و گفت که احساس می کند استودیو را به نقطه ای رسانده است که بتواند به طور مستقل فعالیت کند.
سامرویل دنباله معنوی قدرتمندی برای Inside و Limbo است. این بازی شما را به یک ماجراجویی علمی تخیلی هیجان انگیز می برد که از هر لحظه لذت می برید.
GamesRadar 8/10
بازی در سامرویل همیشه لذت بخش ترین تجربه ممکن نیست. اگرچه پازل ها چیز خاصی نیستند، کنترل های دشوار منجر به لحظات خسته کننده ای می شود. با این حال، این طراحی روایی و هنری سامرویل است که آن را خاص می کند. موسیقی متن بازی نیز عالی است. داستان Somerville ارزش زندگی کردن را دارد، فقط گیم پلی بازی ناامید کننده است.
Dual Shockers 6.7/10
Somerville یک بازی ماجراجویی علمی تخیلی مستقل است که به تازگی به طور انحصاری برای پلتفرم های مایکروسافت منتشر شده است. در ادامه نگاهی به نقدها و امتیازات این بازی خواهیم داشت.
مانند Limbo و Inside در Somerville، ما با کارهای ماجراجویی با عناصر پلتفرمینگ سروکار داریم که در آن هیچ روایت و دیالوگی وجود ندارد و در عوض داستان بازی از طریق محیط آن روایت می شود. در این بازی شما کنترل پدر یک خانواده معمولی را به دست می گیرید که پس از حمله بیگانگان به زمین باید به دنبال خانواده خود بگردند و آنها را به مکانی امن بیاورند. در میانه راه با موجودات و ماشین های بیگانه زیادی روبرو خواهید شد.
بازیکن 9/10
تحریریه ICTNN شبکه خبری