اگرچه نام کامل بازی به وضوح نامحدود بود ، سردرگمی خاصی در مورد اینکه آیا Elder Scrolls 4: Oblivion واقعاً فقط یک Remaster یا یک کنترل کامل از راه دور است ، و بتیت رسما بر این مشکل تأکید کرد.

در میان بسیاری از اخبار و نظرات منتشر شده دیروز در مورد Remastered Oblivion ، Bethesda اعلامیه مفصلی را در مورد هدف بازی منتشر کرد ، و دوباره دقیقاً چه نوع سفر را در کنار هم قرار دادیم. این عنوان یک یادآوری مجدد است ، نه یک یادآوری.
بتسدا همچنین تأیید کرد که به مدت چهار سال در Oblivion Remastered ، وی با یک تیم حرفه ای در استودیوی مجازی همکاری کرد (نسخه نینتندو سوئیچ از Dark Souls Remastered).

بخشی از این اعلامیه:
هنگامی که ما این پروژه را در سال 5 شروع کردیم ، هدف ما این بود که به تازگی به فصل بزرگان نفس بکشیم ، که مسیر زیادی را تعیین کرد. ما هرگز قصد جابجایی آن را نداشتیم ، اما می خواستیم آن را جابجا کنیم. بازی اصلی همانطور که شما به یاد دارید ، اما با فناوری مدرن است.
این روزها ، حرکات و موتورها در هر دو طرف یک طیف یکسان قرار دارند ، جایی که برخی از “رینگ ها” فقط نسخه های تاریخ بازی قدیمی هستند و برخی از “بازسازی” نیز ظاهراً موتورهای پر زرق و برق هستند که دارای تغییرات جزئی در بافت هستند.