بر اساس گزارش های جدید، بازی بقای انحصاری پلی استیشن، WiLD، دیگر در استودیو Wild Sheep در حال توسعه نیست.
استیون تر هاید، مدیر خلاق استودیو Wild Sheep، در توییتر به سوالی در مورد وضعیت فعلی بازی Wild پاسخ داد. او پاسخ داد که این کار دیگر در حال توسعه فعال نیست.
این پروژه ها مدت ها قبل از اینکه کارگردان بازی، میشل آنسل، بازنشستگی خود را اعلام کند، با مشکل مواجه بودند. مراحل ساخت بازی WiLD در سال 2014 آغاز شد. در ابتدا برنامه ریزی شده بود که بازی دارای یک جهان باز بزرگ، آب و هوای پویا با تغییرات فصلی، یک جزء آنلاین و امکان بازی با موجودات وحشی مختلف از جمله گرگ، گوسفند، ماهی، مورچه، گربه باشد. و پرندگان بازیکن یک شخصیت انسانی را کنترل می کند و می تواند از حیوانات کوچکتر برای جاسوسی یا حیوانات بزرگتر برای کمک به جنگ علیه انسان های دیگر استفاده کند. با استفاده از قدرت های ویژه، بازیکن می تواند حیوانات را شکار کند، ظاهر موجود کنترل شده را تغییر دهد و از مهارت ها و ویژگی های خاص آن استفاده کند.
در آگوست 2014، در جریان رویداد Gamescom، تریلر گیم پلی بازی به نمایش درآمد. به دنبال آن یک تریلر دیگر و یک فیلم تولیدی در هفته بازیهای پاریس در اکتبر 2015 منتشر شد. کمبود اخبار در طول مراحل ساخت باعث شد بسیاری تصور کنند که بازی با مشکل مواجه شده است. با این حال، نشانههای امید در سال 2019 زمانی که استودیو Wild Sheep آثار هنری جدیدی را به اشتراک گذاشت، ظاهر شد.
اما در سپتامبر 2020، با اعلام بازنشستگی میشل آنسل از صنعت بازی های ویدیویی، همه امیدها از بین رفت. میشل آنسل در آن زمان اعلام کرد که توسعه وایلد بدون او ادامه خواهد داشت. اما از سوی دیگر با توجه به اظهارات جدید مدیر خلاق استودیو گوسفند وحشی، به نظر می رسد این پروژه کنسل شده است. این احتمال وجود دارد که سونی به دلیل روند پر سر و صدا توسعه بازی، آن را به کلی کنار گذاشته باشد.