کاتسوهیرو هارادا گفت:
به گفته کاتسوهیرو هارادا، تهیه کننده سری Tekken، از Unreal Engine 5 برای توسعه Tekken 8 استفاده شده است.
هارادا می گوید که از همان روزهای اولیه قرار بود از آخرین موتور گرافیکی شرکت اپیک گیمز یعنی Unreal Engine 5 برای توسعه Tekken 8 استفاده شود. زیرا این موتور از زمان عرضه خود هم بازیکنان و هم توسعه دهندگان را تحت تأثیر قرار می دهد.
سازنده بازی Tekken 8 به تازگی اعلام کرده است که تریلر رونمایی این اثر به طور کامل در بازی روی کنسول پلی استیشن 5 قرار دارد.این بازی در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی در حال توسعه است، اما تاریخ انتشار مشخص شده است. هنوز اعلام نشده است
هشتمین قسمت از سری بازی Tekken اخیراً در جریان رویداد جدید State of Play به طور رسمی معرفی شد و به دنبال آن جزئیات مختلفی از این اثر منتشر شد. تهیه کننده Tekken 8 در مصاحبه اخیر خود اشاره کرده است که استفاده از Unreal Engine 5 (Unreal Engine 5) برای انجام این کار گامی رو به جلو برای سری Tekken 8 است و او از این کار خوشحال است.
در زمان کنسول پلی استیشن 1، گرافیک یک بازی در آن زمان چند ضلعی بود که آن را شبیه یک فناوری نمایشگر می کرد که گیمرها را وارد بازی می کرد. گرافیک بازی.بنابراین تصمیم گرفتیم گرافیک بازی را به صورت بصری بسنجیم.فکر می کنم همه اینها یکی از اولین مواردی بود که در ابتدای پروژه درباره آن صحبت کردیم.