Rise of the Ronin بر خلاف آثار اخیر تیم نینجا، شامل سه سطح دشواری مختلف است و برای مخاطبان وسیع تری طراحی شده است.
استودیوی تیم نینجا در مصاحبه ای با Jeuxvideo تایید کرد که Rise of the Ronin در زمان راه اندازی سه گزینه دشواری خواهد داشت که رویکردی متفاوت از آثار اخیر استودیو شبیه به Souls است. سپس توسعهدهندگان توضیح دادند که بازیهای آنها ذاتاً آسان نیست، اما تصمیم گرفتند Rise of the Ronin را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهند.
این عنوان به شما امکان انتخاب بین سه سطح دشواری متوسط، روایت و سخت را می دهد. سطح سختی روایت برای کسانی است که فقط می خواهند داستان را بفهمند و دوست ندارند بیش از حد با سیستم مبارزه درگیر شوند. Intermediate همان سطح دشواری Normal را ارائه می دهد و Hard چالشی مشابه Nioh و Wo Long: Fallen Dynasty را ارائه می دهد.
Rise of the Ronin در 22 مارس 2024 (3 آوریل 1403) برای PS5 منتشر خواهد شد.