در بازی اصلی Resident Evil 4، بازیکنان باید کراوزر را در صحنههای مختلف QTE درگیر میکردند و در یک مبارزه با چاقو با او مبارزه میکردند. یاسوهیرو آمپو و کازونوری کادوی، دو کارگردان بازسازی Resident Evil 4، به مجله Game Informer گفتند که ایده اضافه کردن مکانیکهای مبارزه با چاقو زمانی به ذهنشان خطور کرد که میخواستند. آنها قرار بود مبارزه با کراوسر را بدون صحنه های QTE طراحی کنند. . در این زمان، تیم خلاق تصمیم گرفت مکانیک جدیدی را برای استفاده از چاقوی جنگی برای دفع حملات ایجاد کند.
به گفته کارگردان Resident Evil 4 Remake، پیاده سازی مکانیزم دفاعی حمله با چاقو در سیستم مبارزات بازی به دلیل باس فایت کراوسر و حذف صحنه های QTE بوده است.
بعد از پیاده سازی parry mechanic در بازسازی، می خواستم آن را در نسخه اصلی نیز تجربه کنم. در این لحظه متوجه شدم که چقدر همه چیز جالب شده است.
کازونوری کادویی گفت:
Resident Evil 4 Remake در تاریخ 4 آوریل 1402 (24 مارس 2023) برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
اگرچه کپکام تایید کرده است که هیچ یک از کمپین های داستانی و مناطق اصلی Resident Evil 4 در بازسازی حذف نخواهند شد، اما این بدان معنا نیست که سازندگان هیچ تغییری در مکانیک های مختلف این بازی ایجاد نخواهند کرد. تاکنون کپکام تایید کرده است که تغییرات قابل توجهی در داستان و گیم پلی از جمله مکانیسم استفاده از چاقو یا حذف صحنه های QTE در نسخه بازسازی شده وجود خواهد داشت و تجربه این بازسازی را با نسخه اصلی متفاوت خواهد کرد. حالا به نظر می رسد تغییرات مکانیک استفاده از چاقوی رزمی و حذف صحنه های خرد شدن دکمه ها در بازسازی به دلیل حضور باس فایت کراوسر باشد.
در حالی که برخی از طرفداران Resident Evil 4 اصلی ممکن است از حذف صحنه های QTE در بازسازی ابراز تاسف کنند، به نظر می رسد بازیکنان امروزی از مبارزه با یک رئیس و کشتن آن با فشار سریع یک دکمه لذت کمتری می برند. از طرف دیگر، اضافه کردن مکانیک جدید مانند Parry می تواند بسیار هیجان انگیز باشد و سیستم مبارزه بازی را تغییر دهد. پس باید منتظر ماند و دید که این مکانیک چگونه در بازی پیاده سازی می شود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری