توسعه دهندگان رقبای مارول اعلام کردند که وقتی در طراحی پورتال های دکتر استرنج مشکلات فنی داشتند ، مجبور شدند این دو عنوان را الهام بخش کنند.

پورتال های دکتر استرنج در رقبای مارول یکی از قوی ترین ظرفیت های گیم پلی استراتژیک است. این شخصیت می تواند یک پورتال بین دو نقطه روی نقشه ایجاد کند که مکانهایی مانند درب را به هم وصل می کند. اما ضمن توسعه این ظرفیت ، توسعه دهندگان مارول ریواکس نگران مشکلات عملکرد بالقوه در بازی بودند و از او الهام گرفته بودند.
Tieyi Zhang ، یک طراح ارشد گرافیک برای رقبای مارول ، اخیراً در مورد الهام بخشیدن به این که وی در طول رویداد GDC 2025 دو صفحه را می گیرد ، صحبت کرد. این LED Zhang برای تعجب از اینکه آیا بازی از یک جادو در برنامه نویسی استفاده می کند که از آن آگاه نیست:
من دیدم که این بازی که در یک موتور غیر واقعی ساخته شده است باعث می شود دو نقطه دید همزمان با هم در همان زمان بدون نیاز به انجام بار اضافی متفاوت باشد. من به خودم گفتم: آیا این بازی از جادوی خاصی استفاده می کند که نمی دانم؟
با این حال ، ژانگ فهمید که دو نفر از عملکرد خلاقانه استفاده کرده و هیچ تکنیک جادویی وجود ندارد. ژانگ دریافت که به جای بازگشت محیط ، فقط با اضافه کردن یک شخصیت داخلی که باعث می شود پورتال ، بدون رندر اضافی ، به عنوان یک بازی صفحه تقسیم شده ، به عنوان یک بازی صفحه تقسیم شده ، فقط یک دوربین جدید را به مکان مورد نظر اضافه کنید.
البته ، ژانگ اعلام کرد که این راه حل بدون دسترسی به کدهای بازی به دست آمده است ، اما کنجکاو است بدانید که استودیوی Hazelight چگونه موفق به انجام این کار و خارج از آزمایشات و خطاها شد.
Netease ، یک استودیوی توسعه دهنده Marvel Rivaux ، پیش از این اعلام کرده بود که طراحی دکتر استرنج یک “چالش بی سابقه” است.
