هنر مفهومی اولیه برای It Takes Two نشان می دهد که این بازی در ابتدا قصد داشت تم و لحن تیره تری داشته باشد.
It Takes Two موفقیت بزرگی برای استودیوی Hazelight و کارگردان بازی Josef Fares به لطف مکانیک های همکاری جالبش بود. همچنین از یک تم کمدی سرگرم کننده استفاده می کرد، اما به نظر می رسد لحن بازی در مراحل اولیه توسعه کاملاً متفاوت بود.
استودیو Hazelight به تازگی اولین تصاویر مفهومی It Takes Two (که در ابتدا Project Nuts نام داشت) را در صفحه رسمی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این تصاویر نشان می دهد که عنوان مذکور در ابتدا قرار بود موضوع و داستان تیره تری داشته باشد.
هازلایت می گوید:
همانطور که تصاویر مفهومی اولیه نشان میدهند، بازی بسیار تاریکتر از آن چیزی بود که در نهایت بود. در واقع، برخی از این میراث تاریک تر تا اواخر توسعه باقی ماندند.
بازی It Takes Two در حال حاضر بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس است.